محمد رئوف دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شیراز:

با هدف ارتباط با نخبگان جهان اسلام و دانشجویان مسلمان، واحد بین الملل انجمن اسلامی دانشگاه شیراز افتتاح شد

17 تير 1396 ساعت 8:09

به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز،واحد بین الملل این تشکل تاسیس شد.


به گزارش "حافظ نیوز" محمد رئوف دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: واحد بین الملل از ظرفیت های بسیاری برخوردار است که امیدواریم با تلاش همه اعضا در شکوفایی هرچه بیشتر این ظرفیت ها گام برداریم. وی در ادامه افزود: از جمله ظرفیت های مهم واحد بین الملل،ایجاد شبکه ارتباطی با دانشجویان و نخبگان جهان اسلام به منظور پیگیری و پیشبرد اهداف مشترک دانشجویان مسلمان است و امروز و در شرایطی که دنیای اسلام با مصائب رنج آوری روبروست و متاسفانه برخی از حاکمان نالایق جوامع اسلامی با دشمنان درجه یک دنیای اسلام و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی دست دوستی و اتحاد می دهند،وظیفه دانشجویان جهان اسلام همگرایی،همدلی و همکاری در جهت روشنگری و مبارزه با دشمنان اسلام است.
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شیراز در انتها خاطرنشان کرد: ما مصمم هستیم تا در راه زنده کردن آرمان های اسلامی و احیای روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در میان نخبگان جوامع اسلامی تمام ظرفیت خود را به کار گیریم. اعضای واحد بین الملل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز،از مدت ها پیش مشغول برنامه ریزی،اولویت دهی  و پیگیری اهداف این واحد هستند که به حول و قوه الهی و در آینده ای نزدیک جزئیات این برنامه ها به اطلاع عموم خواهد رسید.


کد مطلب: 17229

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17229/هدف-ارتباط-نخبگان-جهان-اسلام-دانشجویان-مسلمان-واحد-بین-الملل-انجمن-اسلامی-دانشگاه-شیراز-افتتاح

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir