۰
plusresetminus

آخرین وضعیت مهدی طارمی و پرسپولیس

تاریخ انتشارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
علیرغم صحبت‌هایی که در خصوص بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس صورت گرفته، هنوز هیچ اتفاق تازه‌ای در این خصوص نیفتاده است.
آخرین وضعیت مهدی طارمی و پرسپولیس
به گزارش "حافظ نیوز"،مهدی طارمی که با آغاز تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید با اجازه مسوولان باشگاه و برای تدارک حضورش در فوتبال اروپا در آن غیبت داشته، هنوز نتوانسته مقصد مناسبی هم از نظر مالی و هم کیفی برای خود ترتیب دهد و این موضوع ادامه همکاری‌اش با این باشگاه را با اما و اگر بزرگی مواجه کرده است.
طارمی از مسوولان باشگاه تا روز 13 تیر برای مشخص کردن مقصد آینده‌اش فرصت دریافت کرده بود و این مساله باعث شد تا او به همراه مدیربرنامه‌اش در فاصله دو روز مانده به پایان این موعد راهی باشگاه شوند و مذاکرات جدیدی را ترتیب دهند.
هرچند بعد از پایان این موعد از سوی مسوولان باشگاه عنوان شد که مهدی طارمی باید در محل تمرین و اردوی این تیم حاضر شود اما در نهایت تا به امروز هیچ اتفاق تازه‌ای رخ نداده است. پیشنهاد یک میلیون دلاری پرسپولیس برای رضایتنامه و اصرار مهدی طارمی برای جدایی و تجربه فضای فوتبال اروپا با توجه به موقعیت فوق العاده‌ای که در طول دو فصل اخیر از نظر کیفی از خود به جا گذاشته اکنون هر دو طرف ماجرا را به نوعی درگیر کرده است.
با کم شدن شانس حضور طارمی در اروپا با توجه به درخواست مهدی طارمی برای عقد قرارداد یکساله و پیشنهاد پرسپولیس برای دریافت مبلغ یک میلیون دلاری رضایتنامه، پیش بینی می‌شد که این بازیکن بار دیگر به جمع پرسپولیسی‌ها بازگردد، خصوصا اینکه از شب گذشته بازیکنان این تیم در اردوی اوکراین با انتشار پست‌های هماهنگ شده برای شماره 9 تیم‌شان به این اتفاق دامن زدند. با این حال طارمی که از محبوبیت خوبی بین بازیکنان تیمش برخوردار است و ارتباط نزدیک با آنها دارد، هنوز هیچ تصمیمی برای متوقف کردن مذاکرات خود با تیم‌های خواهانش صورت نداده است.
طارمی اکنون همچنان شانس خود برای حضور در فوتبال اروپا را زیاد می‌داند و در سمت مقابل نیز پرسپولیس همچنان یک جای خالی برای او کنار گذاشته است تا در صورت توقف مذاکرات، او به جمع سرخپوشان بازگردد.
روند غیبت او در تمرینات و اردوهای این تیم نیز مساله‌ای است که در ادامه در هر دو صورت همکاری (جدایی یا بقا) قابل بررسی است و مشکلی ایجاد نخواهد کرد. اینچنین آقای گل دو فصل اخیر فوتبال ایران که نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت‌های این تیم داشته، هنوز در سودای تجربه جدید به سر می‌برد.
او که مصر به جدایی است، باید هر چه سریع‌تر تکلیف خود در این زمینه را مشخص کند تا هم پرسپولیس بتواند تصمیم نهایی در این خصوص برای جذب بازیکن جایگزین و ... را اتخاذ کند و هم او موفق شود شرایط هماهنگی با تیم جدیدش را شکل دهد و یا در صورت بقا در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ، ابتدای فصل را همچون لیگ شانزدهم از دست ندهد
 
کد مطلب : ۱۷۲۳۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما