۰
plusresetminus
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

مرکز ثقل انقلاب دانشگاه است/دانش و بینش ابزارهای منطقی برای دفاع از انقلاب

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۲
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه مرکز ثقل انقلاب دانشگاه است گفت: دانش و بینش ابزارهای منطقی برای دفاع از انقلاب است.
مرکز ثقل انقلاب دانشگاه است/دانش و بینش ابزارهای منطقی برای دفاع از انقلاب
به گزارش "حافظ نیوز"،اسماعیل قزل سفلی در جمع دانشجویان بسیجی دوره خط امام استانی فارس با بیان اینکه در امر برگزاری دوره یک مجموعه منظم داریم اظهار داشت: نوک پیکان طراحی دشمنان دانشگاه و دانشجو است آن هم برای اینکه مرکز ثقل انقلاب دانشگاه است و مبدا همه تحولات منطقه است.
 
مسئول ناحیه بسیج دانشحویی استان فارس گفت: دشمنان با اثرگذاری بر باورها، ارزش ها و اعتقادات تلاش می کنند انقلاب اسلامی را تحریف بکنند و همان کاری که با تحریف امام کردند که امام منهای استکبارستیز و ساده زیست به ما معرفی می کنند و نقش ما به عنوان دانشجوی بسیجی دفاع به موقع، درست و بدون محافظه، از انقلاب اسلامی در دورن دانشگاه است .
 
وی دانش و بینش را اولین مولفه برای دفاع از انقلاب اسلامی دانسته و اظهار داشت: این دانش و بینش ابزارهای منطقی برای دفاع از انقلاب است و باید کاری همانند ابراهیم بت شکن ها انجام دهیم و ما بعنوان افسران جنگ نرم هستیم و جنگ امروزی جنگ رسانه ای است از طریق فرهنگ و... و ما باید از طریق عدالت خواهی و آرمان خواهی پیشانی حرکت مابقی باشیم.
 
قزل سفلی در ادامه بیان کرد: شما دانشجویان باید در حوزه معرفتی، تربیتی، مهارتی و نشکیلاتی سفیر باشید، مطالبی که  در این دوره ارائه شده در همین حوزه بوده و ماموریتی که دانشجوی بسیجی دارد بسیجی گری است که برای این کار بایستی خوب جذب و سازمان دهی و شبکه سازی کنیم.
 
وی با بیان اینکه جذب صرفا به معنای تشکیل پرونده نسیت در ادامه خاطرنشان کرد: اگر غفلت کنیم بسیج دانشجویی را تبدیل به یک شرکت خصوصی می کنیم، لذا تشکیلات بسیج باید روز به روز بزرگتر شود نه کوچکتر. باید به بچه ها هویت بخشی بدهیم و به صورت شبکه ای و جبهه ای عمل کنیم که نیاز امروز ما شبکه سازی تخصصی است.
 
قزل سفلی تقویت قدرت بسیج گری را تنها کافی ندانست و در ادامه بیان کرد: باید توانمندسازی هم صورت بگیرد و لازمه این خودشناسی و خداشناسی است که وقتی در بزنگاه ها قرار می گیریم بتوانیم خودمان و نشکیلات را حفظ کنیم و نسل سوم وچهارم باید امام خود را بشناسد.
 
وی تصریح کرد: مطالعه کردن و نوشتن و بیان مطالبه امام و رهبری وظیفه دانشجویان است و باید از ظرفیت ها استفاده کرد و نباید نسبت به مسائل بی تفاوت باشیم و امروز تبیین و مطالبه گری و خدمت رسانی مهم ترین اولویت ما در بسیج دانشجویی است و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و مواجه صرفا سیاسی و برخورد امروزی ما با این رویکرد پاسخگو نیست.
 
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در پایان گفت: باید با مسائل مواجهه تخصصی انجام دهیم که در آینده هم به کار می آید و اگر وظیفه بسیج دانشجویی به خوبی انجام شود، آن هدف که تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است به خوبی صورت می گیرد پس باید بستر نقش آفرینی را فراهم کنیم.
 
کد مطلب : ۱۷۲۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما