در صحن علنی مجلس صورت گرفت

توهین کواکبیان به نمایندگان روحانی مجلس/ جو مجلس متشنج شد!

21 تير 1396 ساعت 13:41

عضو فراکسیون امید با کنایه به تعدادی از نمایندگان امضاکننده تقاضای سه فوریتی بررسی شدن طرح توقف قرارداد با توتال جو صحن علنی مجلس را متشنج کرد.


به گزارش "حافظ نیوز"، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی جلسه علنی امروز مجلس را هنگام بررسی سه فوریت طرح توقف قرارداد با شرکت توتال به تشنج کشاند.
 
وی که در مخالفت با سه فوریت این طرح سخن می‌گفت در بخشی از اظهارات خود از پشت میکروفن مجلس خاطرنشان کرد: حدود 8 تا 9 نفر از نمایندگان روحانی مجلس تقاضای سه فوریتی بودن طرح را امضا کردند و ما نمی‌دانستیم اینها تخصص نفتی دارند.
 
به گزارش فارس، در این لحظه جو مجلس متشنج شد و چند تن از نمایندگان روحانی خواستار تذکر ماده 79  و اخطار قانون اساسی شدند که علی مطهری نائب رئیس دوم مجلس که اداره مجلس را به عهده داشت اعلام کرد تشخیص تذکر ماده 79 با هیأت رئیسه است.
 
مصطفی کواکبیان نیز با فریاد ادامه داد: سخنان من مشمول ماده 79 نیست.
 
وی خطاب به مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم که به شدت به اظهارات کواکبیان درباره امضای چند تن از نمایندگان روحانی پای طرح سه فوریتی توقف قرارداد با توتال معترض بود، گفت:‌ اگر شما توهین کنید من هم می‌توانم.
 
این گزارش حاکی است: احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس نیز با نزدیک شدن به میز کواکبیان به وی گفت من هم تقاضای سه فوریتی این طرح را امضا کردم و سخنان شما توهین به اینجانب نیز محسوب می‌شود.
 
بنابر این گزارش علی مطهری دستور قطع شدن میکروفن کواکبیان را که اطراف صندلی وی شلوغ و محل تجمع نمایندگان معترض شده بود را داد. 
 
نائب رئیس دوم مجلس از نمایندگان معترض خواست بر سر صندلی‌های خود برگردند و به نصرالله پژمان‌فر نماینده مشهد اجازه داد از طرف معترضان تذکر دهد.


کد مطلب: 17258

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17258/توهین-کواکبیان-نمایندگان-روحانی-مجلس-جو-متشنج

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir