۰
plusresetminus
سخنگوی یادواره سرداران و 46 شهید روستای شهیدآباد:

حمایت از ولایت فقیه وصیت تمام شهدای شهیدآباد است

تاریخ انتشارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۸
سخنگوی یادواره سرداران و 46 شهید روستای شهیدآباد گفت: تمام شهدای شهیدآباد در وصیت‌نامه‌های خود به حمایت و پیروی از ولایت فقیه سفارش کردند.
حمایت از ولایت فقیه وصیت تمام شهدای شهیدآباد است
به گزارش "حافظ نیوز"، حجت‌الاسلام عقیل اکبری در آغاز یادواره سرداران و 46 شهید روستای شهیدآباد با سلام و درود بر بنیانگذار انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای فاجعه ترور، شهدای مدافع حرم، ائمه جمعه مرحوم صفاشهر و شهدای شهیدآباد، به تشریح اقدامات انجام شده توسط ستاد یادواره شهدای این روستا پرداخت.
وی با بیان اینکه ترکیبی از جوانان منتسب به شهدای روستای شهیدآباد هرسال برای رضای خدا و جلب رضایت شهیدان برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند، اظهار کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های ستاد یادواره در دو بخش بلندمدت و کوتاه‌‌مدت برنامه‌ریزی و پیش‌بینی شده است.
سخنگوی یادواره سرداران و 46 شهید روستای شهیدآباد برپایی نمایشگاه بزرگ آثار شهدای شهیدآباد، بازسازی مناطق عملیاتی محل شهادت شهدای شهیدآباد، تعدادی از ادوات جنگی و تبیین آنچه در طول عملیات‌های دفاع مقدس به وقوع پیوسته را از جمله برنامه‌های بلندمدت انجام شده توسط این ستاد برشمرد.
حجت‌الاسلام اکبری با اشاره به اینکه برگزاری بیست و ششمین یادواره شهدای شهیدآباد مهمترین برنامه کوتاه‌مدتی است که هر سال توسط ستاد یادواره انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور خانواده‌های شهدا، اهالی روستا و با اجرای مجری توانمند آقای نظام اسلامی از عزیزان ایثارگر و جانباز دفاع مقدس و روایتگری سردار کاجی از سرداران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم برگزار شد.
وی هدف از برگزاری باشکوه یادواره شهدا به صورت مدون را اعلام راه، پیام و هدف شهدای شهیدآباد به کل کشور و معرفی این شهدا به مردم عنوان و تاکید کرد: تمام اهالی این روستا به ویژه مسئولان این منطقه بر خود واجب می‌دانند که راه شهدا را ادامه دهند و با تمام توان در راستای اطلاع‌رسانی منش و هدف شهدا به جامعه تلاش کنند.
سخنگوی یادواره سرداران و 46 شهید روستای شهیدآباد خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های بلندمدت مانند برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی همچون محافل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز کشوری، شب شعر شهدای شهیدآباد و دعوت از شاعران آئینی استان و شهرستان و غیره دیگر برنامه‌هایی است که توسط ستاد یادواره شهدای شهیدآباد برنامه‌ریزی شده است و زمان برگزاری هرکدام به طور مجزا در طول سال اطلاع‌رسانی می‌شود.
حجت‌الاسلام اکبری خطاب به مسئولان حاضر در این مجلس و دیگر مسئولان استان فارس و کشور بیان کرد: در راه خدمت به مردم، راه و مرام شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهید.   
وی با اشاره به اینکه در تمام وصیت‌نامه‌های شهدا، حمایت و پیروی از ولایت فقیه مورد تاکید قرار گرفته است، عنوان کرد: حمایت و پیروی از ولایت فقیه خواسته شهدا، خانواده شهدا و جوانان ما است.
سخنگوی یادواره سرداران و 46 شهید روستای شهیدآباد با ابراز گلایه از اینکه فضای مناسب برای برگزاری یادواره شهدای شهیدآباد وجود ندارد، از مسئولان محلی و همچنین نمایندگان مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی که در این آئین حضور داشتند درخواست کرد: فضای مناسبی برای برگزاری سالانه یادواره شهدا و همچنین برپایی نمایشگاه دائمی آثار شهدا به صورت دائمی راه‌اندازی شود تا مورد استفاده مسافران و مردم قرار گیرد.
کد مطلب : ۱۷۲۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما