۰
plusresetminus
مدیرعامل بانک شهر خبر داد؛

امکان وصول چک‌ در باجه های پیشخوان بانک شهر در طول شبانه روز

تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۸
مديرعامل بانک شهر با تاکيد براين‌که تنوع خدمات بانکي در پيشخوان‌هاي شهرنت به صورت جدي در دستور کار است، از امکان وصول چک‌هاي اين بانک در هر زمان از شبانه روز خبر داد.
مدیرعامل بانک شهر
مدیرعامل بانک شهر
به گزارش "حافظ نیوز" از مرکز ارتباطات و روابط عمومي بانک شهر، دکتر حسين محمد پورزرندي با بيان اين مطلب افزود:پيشخوان هاي شهرنت بانک شهر در تمامي مراکز استانها و همچنين شهرهاي کشور اغلب به صورت 24 ساعته مشغول به فعاليت و ارائه خدمات مورد نياز به مشتريان و مراجعين هستند و درهمين راستا توانسته اند رضايتمندي آنان را کسب کنند.
وي با اشاره به اين‌که بانک شهر بانکي پيشتاز در بانکداري الکترونيک است،افزود: در همين رابطه همه مردم مي‌توانند با مراجعه به پيشخوان‌هاي شهرنت بانک شهر در هر ساعت از شبانه روز، خدمات بانکي را دريافت کنند.
پورزرندي تصريح کرد: در راستاي ارايه خدمات کامل و متنوع بانکي به مشتريان و با تلاش کارکنان جوان و نخبه بانک شهر از امروز وصول چک‌هاي اين بانک در هر ساعت و زمان از شبانه روز در پيشخوان هاي شهرنت بانک شهر امکان پذير است.
وي با تاکيد بر اين‌که ارتقاي سطح کيفي زندگي شهروندان و تسهيل در روند خدمات رساني به آنان در صدر برنامه هاي بانک شهر قرار دارد، گفت: درحال حاضر با حضور پيشخوان‌هاي شهرنت،  امکان ارائه خدمات بانکي در ترمينال‌ها، فرودگاه‌ها، حاشيه ميادين ميوه و تره بار، پارک‌ها، مجتمع‌هاي تجاري، حاشيه شهرها و ساير اماکن فاقد شعب بانکي فراهم شده است.
مديرعامل بانک شهر عنوان کرد: مشتريان مي‌توانند با حضور در پيشخوان‌هاي شهرنت به‌صورت آنلاين بارئيس شعبه مجازي ارتباط گرفته و درخواست‌هاي بانکي خود را به‌صورت غيرحضوري انجام دهند و براي مشتريان ويژه اين خدمات به صورت کاملا خاص و ويژه انجام مي‌شود.
پورزرندي در ادامه با اشاره به 2 خدمت جديد ديگر اين بانک افزود: ارايه صورت حساب بانکي با مٌهر خيس به مشتريان در پيشخوان‌هايي که داراي دستگاه‌هاي خودبانک (VTM) و ( RTM) هستند،عملياتي شده است.
وي اعلام کرد:همچنين مشتريان بانک شهر مي توانند با حضور در پيشخوان‌ها ضمن  سرمايه گذاري در " صندوق گنجينه زرين شهر" در هر زمان از شبانه روز به آن دسترسي داشته باشند.
پورزرندي در ادامه گفت: برداشت و واريز وجه، خدمات مبتني بر کارت، افتتاح حساب سپرده سرمايه‌گذاري کوتاه‌مدت وصدور کارت نقدي،انتقال وجه بين سپرده‌ها و انتقال وجه بانکي، اعلام مفقودي و مسدودي کارت، صدور کارت هديه،پرداخت اقساط تسهيلات بانک شهر،مسدود کردن اينترنت بانک و همراه بانک،انتقال وجه ساتنا،انتقال وجه پايا،ارايه صورت حساب،صدور ضمانت‌نامه بانکي، صدورتمکن مالي و .... از ديگر خدماتي است که تنها از طريق پيشخوان‌هاي شهرنت انجام مي‌شود.
 
 
 
کد مطلب : ۱۷۳۱۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما