به همت دفتر بسیج دانشجویی شهید زین الدین زرقان برگزار شد؛

جشن فارغ التحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شیراز در مشهد برگزار شد

2 مرداد 1396 ساعت 1:31

جشن فارغ التحصیلی دانشجو معلمان ورودی ۱۳۹۲ دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری (ره) شیراز با عنوان «بیعت با امام مهربانی ها» به همت دفتر بسیج دلنشجویی شهید زین الدین زرقان در جوار حرم مطهر حضرت رضا (ع) در شهر مقدس مشهد برگزار شد.


به گزارش "حافظ نیوز"، جشن فارغ التحصیلی دانشجو معلمان ورودی ۱۳۹۲ دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری (ره) شیراز با عنوان «بیعت با امام مهربانی ها» به همت دفتر بسیج دلنشجویی شهید زین الدین زرقان در جوار حرم مطهر حضرت رضا (ع) در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

 
مرتضی کریمی، مسئول بسیج دلنشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری (ره) شیراز ضمن آرزوی زیارت قبول و بیان نکاتی پیرامون زندگی سراسر تعلیم امام رضا (علیه السلام) بیعت ثامن را آخرین ایستگاه از فعالیت جهادی فرهنگی سال تحصیلی ۹۵ _ ۹۶ دانسته و بیان داشت: رمز ماندگاری فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه در سال تحصیلی جاری، وحدت و همبستگی کم سابقه تمام تشکل‌ها و انجمن‌های حاضر در دانشگاه با اتحاد بر کلمه ولایت و زیر بیرق مقدس جمهوری اسلامی است.
 
وی این وحدت و همبستگی را مبارک دانست و افزود: این وحدت با گذشتن از منیت و تبدیل شدن به ید واحد ولایت میسر شد.
 
در ادامه ابوطالب عزیزی، مسئول بسیج اساتید استان ضمن گرامیداشت این مراسم خطاب به دانشجو معلمان گفت: فارغ التحصیلی شما دانشجو معلمان دو وجه دارد، یک خوشحالی به خاطر تزریق بدنه توانمند به خانواده آموزش و پرورش و وجه دوم ناراحتی مجموعه به خاطر از دست دادن نیروهایی توانمند و انقلابی که فقدان شما در این مجموعه احساس می‌شود.
 
وی با بیان شاخص‌های موفقیت معلمی را در گرو صبر، کار تلاش و بارور ساختن علمی دانشجو معلمان دانست و ادامه داد: با وجود مشکلات که در مسیر تعلیم و تربیت قرار دارد، دانشگاه فرهنگیان به عنوان قطب مولد دارای جایگاه ویژه‌ای است که باید در راستای تقویت آن تلاش جهادی کرد.
 
در پایان مراسم عزیزی به عنوان نماینده اساتید، بردبار به عنوان نماینده کارکنان دانشگاه فرهنگیان، رضا مرادی و رضا محمدی به عنوان نماینده دانشجویان کیک فارغ‌التحصیلی دانشجویان را برش زدند.


کد مطلب: 17324

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17324/جشن-فارغ-التحصیلی-دانشجو-معلمان-دانشگاه-فرهنگیان-شیراز-مشهد-برگزار

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir