۰
plusresetminus
سفر آیت الله رئیسی به شیراز به همراه کاروان زیر سایه خورشید؛

افتتاح دفتر آستان قدس رضوی در شیراز با حضور آیت الله رئیسی / برگزاری جشن های عمومی دهه کرامت در سراسر دنیا

تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰
دبیر جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید در استان فارس از افتتاح دفتر آستان قدس رضوی در سومین حرم اهل بیت(ع)، با حضور آیت الله رئیسی در صبح روز شنبه (هفتم مرداد ماه) خبر داد و گفت: دیدار از بیمارستانها و عیادت از بیماران، حضور در جمع زندانیان، دیدار با خانواده شهدای ترور و مدافع حرم و ویژه برنامه تجلیل از اهالی رسانه توسط خادمان آستان قدس رضوی از جمله برنامه های جشنواره زیر سایه خورشید خواهد بود.
افتتاح دفتر آستان قدس رضوی در شیراز با حضور آیت الله رئیسی / برگزاری جشن های عمومی دهه کرامت در سراسر دنیا
به گزارش "حافظ نیوز"، دبیر جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید در استان فارس پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران از برگزاری دهمین دوره از جشنواره زیر سایه خورشید در روزهای سوم تا سیزدهم ماه جاری(مرداد) و همزمان با دهه کرامت در سراسر کشور و 34 کشور جهان در تمامی قاره ها خبر داد.

احد پاریابی تهرانی هدف برگزاری این جشن های مردمی و بین المللی را ترویج سنت و سیره فرهنگ و معارف رضوی به همراه نشاط و شادی عنوان کرد و گفت: علاوه بر اجرای برنامه های متنوع در شیراز و 12 شهرستان فارس، 7000 برنامه و عملیات فرهنگی در داخل و خارج از کشور برای 3 میلیون نفر مخاطب برگزار می شود.

لازم به ذکر است در کاروان زیرسایه خورشید 3 روحانی از خدام حرم امام رضا (ع)، 3 مداح و 3 سخنران به همراه مدیر کاروان به ارائه 130 برنامه فرهنگی می پردازند.

دبیر جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید در استان فارس از افتتاح دفتر آستان قدس رضوی در سومین حرم اهل بیت(ع)، با حضور آیت الله رئیسی در صبح روز شنبه (هفتم مرداد ماه) خبر داد و افزود: دیدار از بیمارستانها و عیادت از بیماران، حضور در جمع زندانیان، دیدار با خانواده شهدای ترور و مدافع حرم و ویژه برنامه تجلیل از اهالی رسانه توسط خادمان آستان قدس رضوی از جمله برنامه های جشنواره زیر سایه خورشید خواهد بود.

پاریابی اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مناطق محروم و شناسایی و صیانت از موقوفات مردم به حرم امام رضا (ع) از جمله اهداف افتتاح دفتر آستان قدس رضوی در شیراز است.

وی با اشاره به اجرای برنامه بزم نور در مناطق محروم و حرم سیدعلاءالدین حسین(ع)، افزود: این برنامه در محله گردخون از دوشنبه تا سه‌شنبه 10 مرداد و محله سعدی روز چهارشنبه 11 مرداد با حضور خادمان حرم و با همکاری گروه‌های جهادی شیراز برگزار می شوند.

روابط عمومی کانون فرهنگی رهپویان وصال نوید اعزام رایگان کاروان سفر اولی ها به مشهد مقدس را داد و اعلام کرد: افرادی با شرایط ویژه که تاکنون موفق به زیارت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) نشده اند مشمول این برنامه خواهند بود.

به گزارش شیرازه، کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز رابط، هماهنگ کننده و مبلغ اصلی این جریان و حرکت فرهنگی در سطح استان از سال 1386 تاکنون بوده است.
کد مطلب : ۱۷۳۴۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما