۰
plusresetminus
سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز اعلام کرد

دستگیری 24 دختر و پسر در مراسم پارتی شبانه در شیراز

تاریخ انتشاريکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۹
مسؤول روابط عمومی سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: در پی تبلیغات گسترده در سطح فضای مجازی و گزارش مردمی 24 دختر و پسر در مراسم مختلط پارتی شبانه در شیراز دستگیر شدند.
دستگیری 24 دختر و پسر در مراسم پارتی شبانه در شیراز
به گزارش "حافظ نیوزحسن شفیعی با اعلام این خبر گفت: فردی با نام مستعار امید با تبلیغ در فضای مجازی در خصوص برگزاری پارتی شبانه و گرفتن مبلغ 2 میلیون ریال هزینه ورود از آقایان و برای خانم‌ها رایگان، آنان را دعوت به حضور در مراسم پارتی شبانه در شیراز کرده است.
وی خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته توسط ریاست سازمان اطلاعات سپاه، مقام قضائی دادسرای ناحیه 2 شیراز و همکاری موثر پلیس امنیت اخلاقی شیراز ساعت یک بامداد ششم مردادماه جاری در باغی در اطراف شیراز 24 نفر مرد و زن در وضعیت بسیار نامناسب دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
مسؤول راوبط عمومی سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز تصریح کرد: در مراسم پارتی مقادیری مشروبات الکلی خارجی و مواد مخدر از نوع توهم‌زا توسط ماموران کشف و ضبط گردید.
وی بیان داشت: در بیانیه‌ای مشترک که توسط دستگاه قضائی، پلیس امنیت اخلاقی استان فارس و سازمان اطلاعات سپاه صادر شد ضمن هوشیاری همه مردم به ویژه خانواده‌ها جهت جلوگیری از حضور فرزندان خود در چنین مراسمی اعلام شد با هرگونه هنجارشکنی اجتماعی در قالب مراسم مختلط و یا هرگونه تخلف مرتبط دیگر به صورت قاطع و جدی با افراد و نیز برپاکنندگان برخورد خواهد شد.
کد مطلب : ۱۷۳۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما