مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

بسیج دانشجویی هشدار لازم مبنی بر عدم اطمینان به غربی ها را داده بود

9 مرداد 1396 ساعت 0:02

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: بسیج دانشجویی از همان ابتدا به دولتمردان هشدارهای لازم را در جهت اطمینان نکردن به غربی ها به ویژه آمریکایی ها داد.


به گزارش "حافظ نیوز"، اسماعیل قزل سفلی در جلسه تودیع و معارفه مسئولان پیشین و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز اظهار داشت: مسئولیت در هر سطحی به ویژه در بسیج فرصت مغتنمی برای خدمت و خودسازی است.
وی با بیان اینکه غربی ها به سرکردگی آمریکایی ها تلاش می کنند با فشار، مذاکره و تحریم برجام را آنطوری که می خواهند تغییر دهند افزود: بسیج دانشجویی از همان ابتدا به دولتمردان هشدارهای لازم در جهت اطمینان نکردن به غربی ها به ویژه آمریکایی ها داد.
مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر جذب حداکثری و برنامه ریزی در این رستا، به سخنان شهید بهشتی اشاره و اضافه کرد: تشکیلات از دو عنصر انسان و برنامه تشکیل می شود و در مجموعه بسیج دانشجویی انسان هایی پاک و مخلص دور هم جمع شده اند.
قزل سفلی با اشاره به فعالیت های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز، این فعالیت ها را خوب و شایسته توصیف و تصریح کرد: باید در راستای ارتقای قدرت بسیج گیری تشکیلات بسیج دانشجویی و توسعه مخاطبان تلاش شود.
وی با بیان اینکه بستر برای سلیقه های مختلف فکری، فرهنگی، علمی، سیاسی، جهادی، ورزشی و... در بسیج دانشجویی فراهم است گفت: حاکمیت نگاه تربیتی و تکلیفی همراه با بصیرت انقلابی از جمله انتظارات نسبت به بسیج دانشجویی است.
این مقام مسئول با بیان اینکه آهنگ کار دانشجویان بسیجی در تشکیلات آهنگ عبادت باشد، بر نقد عالمانه، دلسوزانه، مطالبه گری و تعامل با مسئولان دانشگاه همراه با حفظ اصول تاکید کرد و اظهار داشت: دانشجویان بسیجی و انقلابی مواجهه تخصصی با مسائل داشته باشند.
قزل سفلی با تاکید بر ایجاد بستر آزاداندیشی در دانشگاه ها گفت: تضارب آرا موجب افزایش سطح محتوایی دانشجویان می شود تا از گفتمان انقلاب اسلامی دفاع کنند.
وی بر دفاع همه جانبه از منافع ملی تاکید و تصریح کرد: دولت و ملت در برابر دشمن یک پیام داشته باشند و ایستادگی کنند.
در ادامه این برنامه دکتر حمزه صیدی سارویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز مسئولیت در تشکل ها و بسیج دانشجویی را یک تمرین مدیریتی برشمرد و اظهار داشت: دانشجویان بسیجی افرادی پاک و مخلص هستند و برای سایر دانشجویان نیز الگو باشند.
وی بیان داشت: در دانشگاه آزاد به دنبال این موضوع هستیم که شعاعر فرهنگی پررنگ شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با تاکید بر قانون مداری و حرکت در چارچوب قانون گفت: اخلاص، بزرگواری، قداست، پاکدامنی و اطاعت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهدا از رهبری معظم همواره سرلوحه کار دانشجویان باشد.
دراین جلسه محمدرضا علیدادی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز گفت: مجموعه بسیج دانشجویی موجب رشد و تعالی شخصیتی در انسان می شود.
وی افزود: عضویت در بسیج دانشجویی تعالی و تقویت بنیه معنوی افراد را به دنبال دارد.
در این مراسم از زحمات محمدرضا علیدادی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز تجلیل و علیرضا شریفی به عنوان مسئول جدید این تشکل دانشجویی معرفی شد.


کد مطلب: 17401

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17401/بسیج-دانشجویی-هشدار-لازم-مبنی-عدم-اطمینان-غربی-داده

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir