جانشین بسیج دانشجویی فارس در حاشیه بازدید از فعالیت های جهادی دانشجویان:

انتظار ما کیفی سازی و تخصصی کردن کارهای جهادی است

9 مرداد 1396 ساعت 0:31

جانشین بسیج دانشجویی فارس در حاشیه بازدید از فعالیت های جهادی دانشجویان دانشگاه های اقلید و دانشگاه های آباده با اشاره به اینکه تا کنون نزدیک 80 گروه جهادی دانشجویی در قالب 3هزارجهادگر برای رفتن به نقاط محروم در تابستان گفت: این گروه ها در عرصه های مختلفی چون سازندگی،بهداشت و درمان،امور فرهنگی،تربیتی و.. برای جهاد عازم نقاط محروم استان و کشور میشوند.


به گزارش "حافظ نیوزاحمد قاسمی،جانشین بسیج دانشجویی فارس در حاشیه  بازدید از فعالیت های جهادی دانشجویان دانشگاه های اقلید و دانشگاه های آباده با اشاره به اینکه تا کنون نزدیک 80  گروه جهادی دانشجویی در قالب 3هزارجهادگر برای رفتن به نقاط محروم در تابستان نام نویسی کرده اند، گفت: این گروه ها در عرصه های مختلفی چون سازندگی،بهداشت و درمان،امور فرهنگی،تربیتی و..  برای جهاد عازم نقاط محروم استان و کشور میشوند.

وی با تاکید بر اینکه کار جهادی روحیه انقلابی میخواهد ابراز کرد: با روحیه انقلابی انسان با رضایت درونی از تمام وجودش مایه میگذارد و این باقیات و صالحات ما میشود.
قاسمی گفت:فوق العاده به کار جهادی اعتقاد دارم. کار جهادی دانشجویی باید سطحش بالا  باشد و باید کار را تخصصی کنیم و نقش افرینی داشته باشیم که رسالت اصیل دانشجو است.با تلاش دشمنان،مردم دیدشان به انقلاب عوض شده  و باید تلاش کنیم این را ترمیم کنیم. 
جانشین بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر اینکه باید مطالبه گری را در روستاها ترویج کنیم،اظهار کرد: انتظار ما کیفی سازی و تخصصی کردن کارهای جهادی است و باید جوانان را و مردم را در روستاها اقناع کنیم که باید از دهیار،بخشدار،فرماندار و سایر مسيولین ذیربط برای حل مشکلاتشان مطالبه گری کنند.
قاسمی با بیان اینکه کارهایی که در روستاها انجام میدهیم را باید به طور کامل و تا حصول نتیجه پیگیری کنیم، عنوان کرد: دانشجویان جهادی،مدیران اینده کشور هستند و در این اردوها تربیت و پخته میشوند. مدیر اگر درد مردم را نفهمد و مطالبه گری نداشته باشد نمیتواند مدیریت کند و درد مردم را حس کند که یکی از مشکلات روز کشور همین عدم درک مردم توسط مسیولان است. 
وی با اشاره بر لزوم فرهنگ سازی در روستاها،گفت:در  اردوهای جهادی تلاش ها برای فرهنگ سازی و ارتباط باخانواده ها باید مثمر ثمر باشد. مشکلات اصلی مناطق محروم، محرومیت فرهنگی است که ریشه در خانواده و ارتباط با کودک دارد و اگر این نقص را برطرف کنیم قطعا یک نسل را ساخته ایم.
قاسمی حضور در روستاها را لطف خدا به بچه های جهادی دانست و با تاکید بر لزوم استمرار در فعالیت های جهادی، گفت:مباحث حاشیه شهر هم در زمینه های فعالیت گروههای جهادی وارد شده است.
گفتنی است گروه جهادی دانشجویان دانشگاه های آباده در روستای علی آباد شهرستان اقلید مشغول خدمت رسانی به مردم در زمینه های مختلف عمرانی مثل بازسازی حسینه روستا،فرهنگی و پزشکی هستند.این دانشجویان با مراجعه به درب خانه های اهالی روستا و اطلاع یافتن از مشکلاتشان سعی در حل آنه و مطالبه گری از مسیولین هستند.
 
دانشجویان جهادی دانشگاه های آباده نیز با حضوردرروستای خسروشیرین به خدمت رسانی به اهالی روستا در زمینه های تربیتی،فرهنگی،دام پزشکی،بهداشت و درمان و عمرانی هستند.این گروه در زمینه عمرانی در حال ساخت خانه ای برای یکی از خانواده های اسیب دیده و محروم این روستا هستند.













کد مطلب: 17402

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17402/انتظار-کیفی-سازی-تخصصی-کردن-کارهای-جهادی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir