۰
plusresetminus
10 چهره پرفالوئر اینستاگرام در ورزش ایران؛

جنجالی های فوتبال و ستاره های والیبال

تاریخ انتشاردوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۸
چهره های ورزشی ایران به جمع میلیونی های اینستاگرام پا گذاشته اند اما اغلب ترجیح می دهند رابطه کامنتی با کاربران نداشته باشند.
جنجالی های فوتبال و ستاره های والیبال
به گزارش "حافظ نیوز"، حالا اینستاگرام ورزشکاران به یکی از مهم ترین رسانه هایی تبدیل شده است که آنها نظرات خود را مستقیما در فضای مجازی منتشر می‌کنند. اهمیت رسانه ای شبکه های اجتماعی این روزها به حدی رسیده است که ورزشکاران اغلب اولین اخبار و اظهار نظرات خود را در این فضا منتشر می کنند. در این گزارش به بررسی وضعیت ورزشکاران بالای یک میلیون فالوئری خواهیم پرداخت و نکته مهم این است که اکثر آنها راه اظهار نظر و ارتباط با کاربران را می بندند. اینکه چرا کابران نمی توانند در مورد اظهار نظرات آنها واکنشی داشته باشند مورد بررسی قرار می گیرد:
* علی دایی (2/6 میلیون فالوئر)؛ کامنت باز
به نظر می رسد صفحه شخصی علی دایی در اینستاگرام توسط ادمین اداره می شود و او تنها نظارتی کلی از این فعالیت ها دارد. معمولا عکس هایی عمومی در فضای فوتبال و پست های مناسبتی در این صفحه منتشر می شود که به همین دلیل کمتر پیش می آید موضع منفی علیه علی دایی گرفته شود. با این حال دایی به عنوان پرطرفدارترین چهره ورزشی ایران، فضای اظهار نظر را در صفحه شخصی خود باز نگه داشته است.
 

 
* علی کریمی (2/5 میلیون فالوئر) ؛ کامنت بسته
این ستاره سال های نه چندان دور فوتبال ایران اینستاگرام را به فضایی کاملا در دسترس برای اظهارات خود تبدیل کرده است. او در مورد مسائل گوناگون نظر خود را به انتشار می رساند و معمولا مواضعی واضح و جسورانه دارد. اخیرا او با تاختن شدید به ساکت و پیگیری مسائلی که او عنوان می کند جریان جدید رسانه ای به وجود آورده است. علی کریمی هم جزو آن چهره هایی است که راه کامنت را بر روی کابرانی که او را پیگیری می کنند، بسته است.
 

 
* سردار آزمون (2 میلیون فالوئر)؛ کامنت بسته
تنش شدید او و امیر تتلو در فضای مجازی واکنش های متفاوتی را به همراه داشت که ورزشکاران به این اتفاق واکنش های شدیدی نشان دادند. پست های سردار آزمون معمولا کم حاشیه و فوتبالی است. اما چند پست به اضافه استوری های او بارها خبرساز شد. این حاشیه ها تا جایی ادامه داشت که برخی کاربران استوری های او را دست کاری و به او منتسب می کردند. با این حال آزمون هم برای جلوگیری از اتفاقات قابل پیش بینی کامنت های خود را بسته است.
 

 
* مهدی طارمی (1/7 میلیون فالوئر)؛ کامنت بسته
ستاره تیم پرسپولیس هم در فضای مجازی چندان حاشیه نداشته و معمولا عکس هایی از خود کنار محسن مسلمان را منتشر می کند. او همیشه پایه انتشار بیانیه های مشترک بازیکنان و مطلع کردن کاربرانی است که علاقه مند به آگاهی از آینده او هستند. حاشیه به وجود آمده برای او در تمرین روز گذشته فورا در اینستاگرام با انتشار عکسی کنار محسن مسلمان پاسخ داده شد تا بحث به خوبی تمام شود.
 

 
* سعید معروف (1/6 میلیون فالوئر)؛ کامنت بسته
کاپیتان تیم ملی تنها والیبالیستی است که کامنت های خود را بسته و ترجیح می دهد با طرفدران خود مستقیما در ارتباط نباشد. معروف معمولا عکس های خود را که خارج از کشور است را منتشر می کند و کابران خود را از وضعیت بیزینس رستوران داری خود مطلع می سازد. معمولا والیبالیست ها در طول مسابقات جهانی مورد انتقادات زیادی قرار می گیرند که معروف ترجیح داده تا کامنت خود را بسته نگه دارد.
 

 
* محسن مسلمان (1/2 میلیون فالوئر)؛ کامنت بسته
بازیکن پرطرفدار پرسپولیس که چالش خاصی در فضای مجازی نداشته است و برخلاف درون زمین آرامش نسبی را در میان طرفداران مجازی خود دارد. با این حال او هم ترجیح داده است راه کامنت گذاشتن طرفداران خود را ببندد اما او هم مثل طارمی معمولا به انتشار عکس های دو نفره شان می پردازد.
 

 
* فرهاد مجیدی (1/1 میلیون فالوئر)؛ کامنت بسته
ستاره محبوب آبی های پایتخت جزو اولین فعالان اینستاگرام بود اما کمتر دیده شده است تا او حواشی چندانی داشته باشد. معمولا عکس های شخصی محور پست های فرهاد مجیدی بوده است اما او در آخرین پست خود از مسئولان خواسته است تا حضور بانوان در ورزشگاه ها را آزاد کنند. او کمتر پیش آمده بود تا این طور اظهار نظراتی واضح و مستقیم داشته باشد اما این بار او تصمیم گرفته است تا پست جدیدی را به اشتراک بگذارد. شماره 7 محبوب هم راه کامنت را بسته است و کاربران او مثل سایر ورزشکاران راه ارتباط مستقیم با او را ندارند.
 

 
 
* سید محمد موسوی (1 میلیون فالوئر)؛ کامنت باز
ستاره تیم ملی والیبال که در ابتدا از فعالان اینتستاگرامی بوده مدت هاست پست های کمتری در صفحه شخصی خود می گذارد. او معمولا در ابتدا پست هایی جنجالی می گذاشت که در نهایت مجبور به حذف آنها می شد اما حالا با دقت بیشتر پست هایی بی حاشیه را منتشر می کند. او که جدیدا به فضای تبلیغاتی هم پا گذاشته است پست آخر خود را به معرفی محصول کالای خود اختصاص داده است. با تمام حواشی به وجود آمده سید محمد موسوی راه ارتباطی با کابران را باز گذاشته است و معمولا بحث آنجا بسیار داغ است.
 

 
کد مطلب : ۱۷۴۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما