۰
plusresetminus
مهندس رضا محمدیان، عضو شورای شهر شیراز در گفتگو با «حافظ نیوز»:

بهتر است که اگر عیبی هست نفر جدید آن عیب را برطرف کند و مردم را از نظام نا امید نکند

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۴
محمدیان در توضیح افتتاح پروژه ها در آخر عمر شهرداری و شورای چهارم گفت: قریب به 2000 پروژه را در این 4 سال به اتمام رساندیم و 600 پروژه عمرانی در حال اجرا است که توسط پیشرفت فیزیکی بالایی 40 درصد است. اگر میدان معلم سطح سوم را اول آماده کردیم بخاطر ترافیک شهری و تقاضای مردم بود
بهتر است که اگر  عیبی هست نفر جدید آن عیب را برطرف کند و مردم را از نظام نا امید نکند
به گزارش "حافظ نیوز" رضا محمدیان، رئیس کمسیون عمران و عضو شورای شهر شیراز در مصاحبه با خبرنگار ما پیرامون برخی شایعات درباره "افتتاح‌های پرحجم شهرداری و شورای چهارم در این روزها و اینکه آیا پروژه های عمرانی شهرداری به صورت تکمیل شده به بهره برداری می رسند یا خیر" گفت: قریب به 2000 پروژه را در مدت چهار سال اخیر به اتمام رساندیم و هم اکنون ششصد پروژه عمرانی در حال اجرا است که پیشرفت فیزیکی آنها بیش از چهل درصد است. درباره افتتاح برخی پروژه‌ها نیز باید گفت که اگر سطح سوم پروژه ای مثل میدان معلم زودتر افتتاح شد بخاطر ترافیک شهری و تقاضای مردم بود.
وی ادامه داد: قرار نیست بخاطر کارهای جزئی بر زمین مانده پروژه های کلان را که مردم متقاضی راه اندازی آنها هستند را به بهربرداری نرسانیم. در واقع برخی از صحبت هایی که مطرح می‌شود جنبه سیاسی دارد.
در ادامه این گفتگو محمدیان در پاسخ به سؤال خبرنگار "حافظ نیوز" مبنی بر اینکه "برخی شایعات حاکی از آن است که شهرداری شیراز به دلیل برخی وام‌های کلان دریافتی و اوراق مشارکتی که پیش‌تر فروخته و هم اکنون موقع سررسید پرداخت هاست، در وضعیت بدی به سر می‌برد و برای شورای پنجم بدهی هنگفتی را برجای گذاشته است" گفت: این رسم خوبی نیست در کشور ما که مدیران یا نمایندگان جدید مدیران یا نمایندگان قبلی را تخریب می‌کنند! بهتر است که اگر عیبی هست نفر جدید آن عیب را برطرف کند و مردم را از نظام نا امید نکند به دنبال انجام کارهای بهتر و رفع نواقص باشد.
وی افزود: شهرداری شیراز یکی از بهترین مشتریان بانک های کشور می‌باشد. شهرداری پروژه های مدیریت اوراق مشارکت را در سالهای 91 و 92 بازخرید کرده و ارزش بالغ بر 1500 الی 1600 میلیارد را برجا گذاشته است که حدود 1000 میلیارد آن به دارای مردم شهر افزوده شده است. از همین طریق بسیاری از پروژه های عمرانی را انجام دادیم و املاکی از آن طریق بدست آمده است.
محمدیان در انتها گفت: وابستگی نقدی و عوارضی دربودجه مصوب در سال 95 و 96 حدود 31 الی 32 درصد می باشد. پروژهای کلان ما توسط پروژه های اوراق مشارکت اجرایی شده که اگر شورای پنجم و شهردار جدید مدیریت کنند بالغ بر 6الی7 هزار میلیارد تومان عواید آن برای شهر شیراز است.
کد مطلب : ۱۷۴۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما