۰
plusresetminus
مهندس سید محسن معین عضو شورای شهر شیراز در گفتگو با «حافظ نیوز»:

پروژه های افتتاح شده حاصل برنامه ریزی طولانی مدت است

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۹
معین گفت: پروژه هایی که افتتاح شده است، اگر فردی از لحاظ عمرانی اطلاعات داشته باشد میداند حاصل یک ماه و دوماه نیست. این پروژهها حاصل یک برنامه ریزی چندساله است که یک روند 5 ساله را طی خواهد کرد.
پروژه های افتتاح شده حاصل برنامه ریزی طولانی مدت است
به گزارش "حافظ نیوز"، مهندس معین از اعضای شورای چهارم شهر شیراز در مصاحبه ای کوتاه با خبرنگار "حافظ نیوز" از حواشی این روزهای شورای شهر و شهرداری گفت.
 

* چرا روزهای اخر عمر شورا و شهرداری این همه افتتاح داریم و آیا زیرساخت های لازم برای بهره برداری کامل از پروژه ها فراهم شده است یا خیر؟
معین در پاسخ گفت: پروژه هایی که افتتاح شده است، اگر فردی از لحاظ عمرانی اطلاعات داشته باشد میداند حاصل یک ماه و دوماه نیست. این پروژه ها حاصل یک برنامه ریزی چندساله است که یک روند 5 ساله را طی خواهد کرد. این پروژه ها نشان دهنده برنامه ریزی مطلوب شورای چهارم و شهرداری بوده است. طبیعی است که هر شهردار و شورایی برای بهبود کارنامه خود، به کارها سرعت ببخشد.

* می گویند شهرداری شیراز  وام هایی را گرفته است و اوراق مشارکت را نیز فروخته است و الان موقع سررسید پرداخت هاست و برای شورای پنجم بار هنگفتی از بدهی را بجا گذاشته است، آیا این قضایا صحت دارد؟
عضو شورای شهر شیراز در این مورد گفت: این یک توهم و دروغ بزرگ است. همان طور که در سؤال قبل پاسخ دادم، حاصل یک برنامه ریزی چندساله و مداوم است. این برنامه توسط شورای سوم تا کنون ادامه داشته است. این قبیل شایعات به هیچ عنوان صحیح نیستند. اتفاقا شهرداری شیراز در بین تمام بانک های کشور خوش حساب ترین مشتری می باشد.


 
کد مطلب : ۱۷۴۲۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما