۰
plusresetminus
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی:

شرط اصلاح‌طلب بودن، شرط تعیین‌کننده در انتخاب شهردار نیست/اعضا شورای شهر باید تمام سلیقه‌ها را مدنظر داشته

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۹
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی نامزدهای انتخابی اعضای شورای پنجم برای انتخاب شهردار شیراز، سخنان جالبی بیان کرد.
شرط اصلاح‌طلب بودن، شرط تعیین‌کننده در انتخاب شهردار نیست/اعضا شورای شهر باید تمام سلیقه‌ها را مدنظر داشته
به گزارش "حافظ نیوز"، مسعود رضایی،نماینده مجلس شورای اسلامی شهر شیراز پیرامون معرفی نامزدهای انتخابی اعضای شورای پنجم برای انتخاب شهردار شیراز اظهار داشت: بیشتر کسانی که از سوی اعضای شورای پنجم برای تصدی شهرداری شیراز معرفی‌شده بودند، خودشان تمایلی برای پذیرفتن این پست نداشتند!
وی با توجه به اینکه هر عضو شورا نفراتی را به‌عنوان گزینه انتخابی خود معرفی کرده بود، اضافه کرد: برخی از اعضای شورا نیز به‌واسطه رابطه دوستی و رفاقتی که با شخص خاصی داشتند و از روی احترام وی را به‌عنوان گزینه خود معرفی کرده بودند، وگرنه آن افراد خودشان متقاضی شهردار شدن نبودند.
این نماینده مجلس ادامه داد: به‌هرحال در میان این گزینه‌های معرفی‌شده برای شهرداری شیراز، نظر قطعی روی دو یا سه گزینه است و باید اعضای شورا در روزهای آینده روی یک نفر به توافق برسند.
رضایی با رد اختلاف اعضای شورای پنجم در انتخاب شهردار و طبیعی خواندن اختلاف‌سلیقه‌ها اظهار داشت: این بحث و گفت‌وگوها درنهایت به انتخاب بهتر خواهد انجامید.
وی در مورد اینکه شهردار آینده شیراز با توجه به نگاه اعضای شورا پنجم حتماً باید از طیف اصلاح‌طلبان شد، با مخالفت با این موضوع خاطرنشان کرد: شرط اصلاح‌طلب بودن، شرط تعیین‌کننده در انتخاب شهردار نیست، بلکه شرط الزام است و ممکن است فردی متعادل از نظر سیاسی با توان مدیریتی بالا وجود داشته باشد که بتوان سکان شهرداری شیراز را به او سپرد.
این نماینده مجلس در مورد احتمال انتخاب شهردار فعلی شیراز نیز گفت: این از محالات است و با توجه به شناختی که از اعضای شورا دارم، احتمال این انتخاب صفر است.
رضایی با نقد عملکرد شهردار فعلی شیراز، افزود: از نظر ظاهری در شهر شیراز اتفاقاتی افتاده است مانند ساخت‌وسازهای گوناگون، اما باید دید که این ساخت‌وسازها به چه قیمتی انجام‌شده؟ آیا با توان شهرداری صورت گرفته یا به شیوه پیش‌فروش بوده که اگر این‌گونه باشد، بارش به روی دوش شهردار بعدی خواهد افتاد.
وی همچنین گفت: بیشتر این ساخت‌وسازها نیز قبل از شهردار فعلی شیراز کارش شروع شده بود و در این دوره تکمیل شد مانند تونل‌های کوهسار مهدی، فضیلت و... که بنده از آن اطلاع دقیق دارم.
این نماینده مجلس در پایان نیز خاطرنشان کرد: به‌هرحال در شورای پنجم با توجه به فرصتی که به وجود آمده است، اعضا باید تمام سلیقه‌ها را مدنظر داشته و با رایزنی و مشورت، بهترین گزینه را برای شهرداری شیراز انتخاب کنند.
کد مطلب : ۱۷۴۳۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما