۰
plusresetminus
آیت الله ایمانی:

انتظار مردم از دولت دوازدهم این است که وضعیت معنویت و معیشت آن‌ها را بهبود ببخشد/ رسانه‌ها اگر دشمنان انقلاب را به مردم معرفی نکنند، جاده‌صاف‌کن سیاست‌های دشمن می‌شوند

تاریخ انتشارجمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۶
امام‌جمعه شیراز با بیان اینکه دولت دوازدهم مسئله اشتغال را جدی گرفته و اجازه بدهد سرمایه‌های مردم فعال شود،گفت:برای سرمایه‌گذار باید فرش قرمز پهن کرد نه اینکه چوب لای چرخش گذاشت.
انتظار مردم از دولت دوازدهم این است که وضعیت معنویت و معیشت آن‌ها را بهبود ببخشد/ رسانه‌ها اگر دشمنان انقلاب را به مردم معرفی نکنند، جاده‌صاف‌کن سیاست‌های دشمن می‌شوند
به گزارش "حافظ نیوز"، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعدازظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به شروع به کار دولت دوازدهم اظهار داشت: از دولت جدید انتظار می‌رود که مسئله تولید و اشتغال را جدی گرفته و اجازه دهد مردم سرمایه‌های خود را در این فضا فعال کنند.
وی با نقل صحبتی از معاون اول رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: فردی در یکی از استان‌های کشور به معاون رئیس‌جمهور گفته که برای احداث یک گلخانه یک سال دوانده شده است! و واقعاً معلوم نیست که با این برخوردها چگونه می‌خواهیم فضای اشتغال را برای جوانان مهیا کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس افزود: دولت باید موانع سرمایه‌گذاری را از پیش پای مردم بردارد و برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن کند، نه اینکه به بهانه‌های مختلف چوب لای چرخ آن‌ها بگذارند.
امام‌جمعه شیراز با بیان اینکه باید جلوی واردات بی‌رویه و قاچاق گرفته شود،اضافه کرد: قسمتی از بدنه دولت یازدهم،گرفتار حقوق نجومی بود که انتظار می‌رود دولت دوازدهم در مقابل این پدیده زشت نیز بایستد و اجازه ندهد این مسئله برای مردم گرفتاری ایجاد کند.
ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود به مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود:انتظار مردم از دولت دوازدهم این است که با استفاده از تجارب تمام دولت‌های گذشته، وضعیت معنویت و معیشت آن‌ها بهبود ببخشد.
وی با بیان اینکه انتظارها برای به ثمر نشستن برجام بیهوده بود،خاطرنشان کرد:همگان دیدند که آمریکا با کمال پررویی و بی‌ادبی،مادر تحریم‌های ایران را تصویب کرد و دولت باید با اتخاذ سیاست‌های درست و منطقی،جواب آمریکا را داده و این کشور را سر جای خودش بنشاند.
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس ادامه داد:امروز باید مانند همیشه مواظب نفوذ آمریکا به کشور باشیم و در این راستا رسانه‌ها باید یکدست و یک‌قلم در برابر آمریکا موضعی واحد داشته باشند و از مملکت یک‌صدا شنیده شود تا آمریکا برای خود چراغ سبز پیدا نکند.
ایمانی با بیان اینکه حمایت از نیروهای مسلح در برابر توطئه‌های دشمن یک وظیفه همگانی است،اضافه کرد:سپاه و ارتش نور چشم ملت هستند و باید تلاش کنیم یک چهره منسجم و هماهنگ از تمام قوا به دنیا ارائه کنیم.
وی افزود:آمریکا مدام در پی دوقطبی کردن کشور و به جان هم انداختن دو جناح است که اگر هوشیار باشیم و پی به این توطئه شیطان بزرگ ببریم،اجازه این کار را از او خواهیم گرفت.
امام‌جمعه شیراز همچنین با اشاره به هفدهم مرداد و روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی،اظهار داشت:رسانه‌ها بزرگ‌ترین تأثیر را بر جامعه دارند و اگر در مسیر انقلاب حرکت نکرده و دشمنان انقلاب را به مردم معرفی نکنند، جاده‌صاف‌کن سیاست‌های دشمن می‌شوند.
ایمانی اضافه کرد:به لطف پروردگار رسانه‌هایی که پس از انقلاب در ایران شکل‌گرفته است،نسبت به دشمنی آمریکا آگاه بوده و توطئه دشمنان را به‌خوبی می‌شناسند.
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در خطبه‌های نخست نماز جمعه نیز با تبریک ولادت فرخنده امام رضا(ع) و شرح فداکاری‌های این همام در طول 20سال امامتش،خاطرنشان کرد:امام رضا(ع) در دوران خفقان‌آور هارون عباسی امامتش آغاز شد و 10سال در آن شرایط سخت،به هدایت شیعیان و حفظ آنان از شر گروه‌های انحرافی پرداخت.
وی همچنین با اشاره به 5سال آخر امامت علی بن موسی‌الرضا(ع) و دوران نشر معارف دینی از جانب ایشان،یادآور شد:با نگاهی به زندگی این امام بزرگوار پی به اهمیت نقش احمد بن موسی(ع) می‌بریم که این سید بزرگوار در آن شرایط، بیعت با امام هشتم را مطرح و با این کار خود از تفرقه در صفوف شیعه به نحو احسن جلوگیری می‌کند.
کد مطلب : ۱۷۴۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما