۰
plusresetminus
عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

افتتاح فاز جدید مترو شیراز طی 10 روز آینده/ اگر شورای پنجم از توانمندی یاوران شورا استفاده نکند ضرر می‌کند

تاریخ انتشارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۵۸
عضو شورای چهارم شهر شیراز گفت: اگر شورای پنجم از توانمندی اعضای یاوران شورا در رسیدگی به زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی محلات استفاده نکند متضرر می شود.
افتتاح فاز جدید مترو شیراز طی 10 روز آینده/ اگر شورای پنجم از توانمندی یاوران شورا استفاده نکند ضرر می‌کند
به گزارش "حافظ نیوزمحمدتقی تذروی در نخستین همایش یاوران شورا اسلامی شهر شیراز در سخنانی اظهار داشت: حضور مردم در مدیریت شهری لازم و ضروری است و در این راستا مدیران میانی و اجرایی باید از توانمندی مردم بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی و مدیریت فرهنگسراها در محله‌ها توسط یاوران شورا مهم‌ترین عامل ترویج فرهنگ شهروندی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی است، افزود: شهردار و دیگر مسؤولان نهادها و دستگاه‌های اجرایی در راستای تسریع در  اجرای پروژهای عمرانی در محله‌ها از ظرفیت بالای یاوران شورا که در متن جامعه حضور  جدی وفعال دارند استفاده کنند .
رئیس کمیته یاوران شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: برپایی همایش‌هایی در مورد ترویج فرهنگ آپارتمان‌نشینی، ترافیک و ایمنی، فضای سبز، بازیافت و دیگر زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی با کمک یاوران شورای اسلامی ازجمله فعالیت‌های کمیته یاوران شورا است.
تذروی عمر شورای شهر شیراز به ویژه در دور چهارم را با تمام کمی و کاستی‌ها زودگذر دانست و گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند نمره صد درصد قبولی به کسی بدهد ولی شهرداری درطی این مدت در ساخت‌وساز پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و فضای سبز فعالیت‌های قابل قبولی داشته است.
وی بیان داشت: در روز شنبه هفته آینده مترو شهر شیراز از میدان الله تا میدان احسان به طور کامل به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
کد مطلب : ۱۷۴۴۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما