۰
plusresetminus
عضو شورای شهر شیراز:

ساخت بزرگترین پارک بازی مدرن کشور در شیراز/ فارس پذیرای تمام سرمایه گذاران داخلی و خارجی

تاریخ انتشارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶
عضو شورای اسلامی شهر شیراز از ساخت پارک بازی مجهز با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی بزرگترین و مجهزترین پارک بازی جنوب کشور با مشارکت بخش خصوصی در شیراز خبر داد.
ساخت بزرگترین پارک بازی مدرن کشور در شیراز/ فارس پذیرای تمام سرمایه گذاران داخلی و خارجی
به گزارش "حافظ نیوز"، ابراهیم شعرا ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت بزرگترین پارک بازی جنوب کشور، گفت: داشتن پارک بازی در شهر شیراز از جمله خواسته های مردم است که در این راستا شورای شهر شیراز اقدام کرد.
وی ادامه داد: طی بررسی های انجام شده سرمایه گذار خارجی از کشور ایتالیا برای ساخت این پروژه اعلام آمادگی کرد.
ابراهیم شعرا گفت: پارک بازی شیراز با سرمایه‌گذاری بالغ بر 400 میلیارد تومان در محل پارک 570 هکتاری شیراز احداث خواهد شد.
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شیراز گفت: این پارک بازی در محدوده‌ای 35 هکتاری و در قالب قرار داد بی‌او‌تی 20 ساله اجرا خواهد شد.
شعرا خاطرنشان کرد: زمین محل احداث پارک بازی در تملک شهرداری است و سرمایه‌گذار براساس قرارداد موظف به اجرای صفر تا صد پروژه خواهد بود و بعد از تکمیل، به مدت 20 سال بهره‌برداری را عهده‌دار است.
عضو شورای اسلامی شیراز با تصریح اینکه تلاش براین است که مدت زمان قرارداد بی‌او‌تی کاهش یابد، گفت: بعد از 20 سال باید دستگاه‌های به‌سازی و نوسازی شده و پارک به شهرداری شیراز واگذار شود.
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار این پروژه یک سرمایه‌گذار داخلی است که در تهران و هشت شهر در این زمینه سابقه سرمایه‌گذاری دارد، گفت: قرار است پیشرفته‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های تفریحی و بازی از کشورهای ایتالیا و سوئیس تامین شود
کد مطلب : ۱۷۴۵۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما