عضو شورای شهر شیراز:

ساخت بزرگترین پارک بازی مدرن کشور در شیراز/ فارس پذیرای تمام سرمایه گذاران داخلی و خارجی

14 مرداد 1396 ساعت 14:06

عضو شورای اسلامی شهر شیراز از ساخت پارک بازی مجهز با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی بزرگترین و مجهزترین پارک بازی جنوب کشور با مشارکت بخش خصوصی در شیراز خبر داد.


به گزارش "حافظ نیوز"، ابراهیم شعرا ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت بزرگترین پارک بازی جنوب کشور، گفت: داشتن پارک بازی در شهر شیراز از جمله خواسته های مردم است که در این راستا شورای شهر شیراز اقدام کرد.
وی ادامه داد: طی بررسی های انجام شده سرمایه گذار خارجی از کشور ایتالیا برای ساخت این پروژه اعلام آمادگی کرد.
ابراهیم شعرا گفت: پارک بازی شیراز با سرمایه‌گذاری بالغ بر 400 میلیارد تومان در محل پارک 570 هکتاری شیراز احداث خواهد شد.
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شیراز گفت: این پارک بازی در محدوده‌ای 35 هکتاری و در قالب قرار داد بی‌او‌تی 20 ساله اجرا خواهد شد.
شعرا خاطرنشان کرد: زمین محل احداث پارک بازی در تملک شهرداری است و سرمایه‌گذار براساس قرارداد موظف به اجرای صفر تا صد پروژه خواهد بود و بعد از تکمیل، به مدت 20 سال بهره‌برداری را عهده‌دار است.
عضو شورای اسلامی شیراز با تصریح اینکه تلاش براین است که مدت زمان قرارداد بی‌او‌تی کاهش یابد، گفت: بعد از 20 سال باید دستگاه‌های به‌سازی و نوسازی شده و پارک به شهرداری شیراز واگذار شود.
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار این پروژه یک سرمایه‌گذار داخلی است که در تهران و هشت شهر در این زمینه سابقه سرمایه‌گذاری دارد، گفت: قرار است پیشرفته‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های تفریحی و بازی از کشورهای ایتالیا و سوئیس تامین شود


کد مطلب: 17452

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17452/ساخت-بزرگترین-پارک-بازی-مدرن-کشور-شیراز-فارس-پذیرای-تمام-سرمایه-گذاران-داخلی-خارجی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir