۰
plusresetminus
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز:

وزرا کارآمد،انقلابی و آشنا به مشکلات مردم باشند/نمایندگان مجلس شان ملت را در دیدار با نمایندگان خارجی رعایت کنند/در انتخاب شهردار جدید،جایگاه شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت حفظ شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۰
وزرا کارآمد،انقلابی و آشنا به مشکلات مردم باشند/نمایندگان مجلس شان ملت را در دیدار با نمایندگان خارجی رعایت کنند/در انتخاب شهردار جدید،جایگاه شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت حفظ شود
به گزارش "حافظ نیوز"، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در مصاحبه ای با اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور دوازدهم ابراز امیدواری کرد که دولت جدید بتواند با بهره گیری از افراد کارآمد و خدوم و به دور از  سهم دهی به جریان های قدرت طلب سیاسی،خالصانه به رفع مشکلات مردم بپردازد.
محمد رئوف افزود:در شرایط فعلی کشور و با توجه به تلاش های همه جانبه به منظور ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخاب وزرای کارآمد،انقلابی و آشنا به مشکلات مردم به نحوی که در مقابل هجمه های دشمن احساس ضعف و حقارت نداشته باشند ضروری است.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز با ابراز تاسف شدید از حواشی به وجود آمده در مراسم تحلیف ریاست جمهوری گفت:متاسفانه شاهد بودیم که تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ذوق زدگی بی جا و با فراموشی جایگاه خطیر نمایندگی ملت ایران،چنان مقهور نماینده اروپایی بودند که برای گرفتن عکس سلفی با او سر از پا نمی شناختند.
وی خاطر نشان کرد:متاسفیم که برخی از نمایندگان مردم شیراز هم با فراموشی رسالت نمایندگی شیراز به عنوان نماد فرهنگ و تمدن ایران زمین و با وضعیتی تحقیر آمیزو به دور از شان مردم شریف شیراز اقدام به انداختن عکس یادگاری با نماینده اروپایی کردند.
محمد رئوف افزود:در طول تاریخ هرگاه که نگرش خاضعانه و توام با تذلل نسبت به غرب بر سیاستمداران ایران حاکم شد،ایران و ایرانی رنگ پیشرفت و عزت و اقتدار و آرامش را به خود ندید.
وی افزود:به این نمایندگان تذکر می دهیم که ضمن حفظ شان نمایندگی ملت ایران در پاسداری از ارزش های والا و با تقویت روحیه اعتماد به نفس ملی،عزت و اقتدار ایران اسلامی را بازیچه تفریحات و سرگرمی های کودکانه نکنند و شان نمایندگی ملت ایران را در دیدار با نمایندگان خارجی حفظ کنند. 
رئوف همچنین با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی فعالیت شورای چهارم شهر شیراز،ضمن قدردانی از زحمات این شورا افزود:امیدواریم شورای جدید شهر شیراز نیز بتواند به خوبی پاسخگوی اعتماد مردم باشد و با عنایت به جایگاه شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) و به دور از هیاهوی سیاسی در انتخاب شهردار هم تراز شان مردم شیراز و رفع مشکلات عمده مردم موفق باشد.
کد مطلب : ۱۷۴۷۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما