فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در نشست خبری اعلام کرد:

دستگیری دو باند سرقت های مسلحانه/کشف چند هزار لیتر روغن های تقلبی + تصاویر

30 مرداد 1396 ساعت 13:05

احمد علی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در نشست خبری از دستگیری و امحا دو باند سارقین مسلحانه احشام و ترانس های برق خبر داد.


به گزارش "حافظ نیوز"، صبح امروز احمد علی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در نشست خبری از دستگیری و امحا دو باند سارقین مسلحانه احشام و ترانس های برق خبر داد.
گودرزی درمورد باند سارقین احشام گفت: در یک سال وخورده ای گذشته با چندین ماه کار اطلاعاتی توانستیم 25 نفر از اعضای اصلی باند به همراه 7 نفر از مرتبطین را در سطح استان فارس و استان های مجاور دستگیر کنیم. سارقین تاکنون به سرقت 7هزار راس از احشام در قالب دویست سرقت اعتراف کرده اند.
وی پیرامون اموال به دست آمده از باند سارقان احشام گفت: 5 قبضه کلت کمری و سلاح شکاری، 15 دستگاه خودروی سبک وسنگین از این گروه به دست آمده است که همگی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفته است.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در ادامه با اشاره به باند سارقین ترانس های برق بیان کرد: سارقان با قطع برق فشار قوی اقدام به سرقت ترانس ها می کردند.
وی در مورد اعضای این باند افزود: این باند 6 نفره که شامل اطباع خارجی نیز می شد، به صورت مسلحانه به سرقت در سطح استان می پرداختند که با هوشیاری پلیس دست گیر شده و به 230 مورد از سرقت ترانس های سطح استان فارس اعتراف کردند.
گودرزی در ادامه سخنانش از کشف 3520 لیتر انواع روغن موتورهای تقلبی در شیراز خبر داد و اظهار داشت: افراد سودجویی با ترفندهای متقلبانه و سو استفاده از برندهای معتبر در سطح کشور، اقدام به تولید وتوزیع روغن موتورهای تقلبی با مارک های جعلی می کردند که با گزارش های مردمی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی نحوه پیگیری این قضیه را اینطور بیان کرد: پلیس با همکاری سازمان صنعت، معدن وتجارت و صنف روغن فروشان اقدام به شناسایی و پلمپ کارگاه مذکور در یکی از محله های شیراز کردند.
در ادامه فرمانده نیرو انتظامی به تشریح اموال به دست آمده از این کارگاه پرداخت و گفت: سه مخزن 50 هزار لیتری، 200 کارتون 24 عددی الکل صنعتی، یک مخزن 6 هزار لیتری و ... در این کارگاه ثبت وضبظ شده است.
همچنین در این مورد گودرزی گفت: در این کارگاه دو نفر دستگیر شدند و هم چنان پیگیری ها در این زمینه ادامه دارد.
وی از شناسایی و دستگیری قاتل سال 92 در مخفیگاهش در شیراز خبر داد.
گودرزی در ادامه این نشست خبری به پنجمین مرحله استانی طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز از 22 مردادماه به مدت 72 ساعت خبر داد و گفت: در این مدت کالاهای قاچاقی مانند سوخت، پارچه، برنج، سیگار، پوشاک و... به ارزش 98 میلیارد ریال کشف که در این رابطه 180 قاچاقچی دستگیر و 145 دستگاه خودرو نیز ضبط شد.
فرمانده نیرو انتظامی در پایان از کشف دوازده تن ونیم مواد مخدر و پملپ یک لابراتوار شیشه خبر داد. 















کد مطلب: 17649

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17649/دستگیری-دو-باند-سرقت-های-مسلحانه-کشف-چند-هزار-لیتر-روغن-تقلبی-تصاویر

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir