۰
plusresetminus

همه گزینه های مطرح استانداری فارس/دفاع یک نماینده اصولگرا از سیاسی ترین استاندار فارس!

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۲
این امکان وجود دارد که وزارت کشور به خاطر اختلاف نظر طیف های سیاسی همانند سال 94 فردی را به عنوان استاندار فارس معرفی کند که در بین گزینه های پیشنهادی مطرح نیست.
همه گزینه های مطرح استانداری فارس/دفاع یک نماینده اصولگرا از سیاسی ترین استاندار فارس!
به گزارش "حافظ نیوزبا قطعی شدن رفتن افشانی از فارس، چانه زنی ها برای انتخاب استاندار فارس از سوی گروهها و چهره های مختلف سیاسی در روزهای اوج خود قرار دارد. نمایندگان استان نیز با حساسیت این موضوع را دنبال می کنند و معتقدند همگرایی استاندار با نمایندگان استان در توسعه و پیشرفت فارس موثر خواهد بود.
 
جمالی، اسکندرپور، انصاری لاری، تاجگردون، پژوهش،اسلامی، تبادر و عظیمی همه گزینه های مطرح استانداری فارس هستند.
 
این امکان نیز وجود دارد که وزارت کشور به خاطر اختلاف نظر طیف های سیاسی همانند سال 94 فردی را به عنوان استاندار فارس معرفی کند که در بین گزینه های پیشنهادی مطرح نباشد.
 
امروز یکی از نماینده ها استان فارس در گفتگو با یکی از روزنامه های محلی شیراز گفته است که نظر برخی از نمایندگان استان روی انصاری لاری است. این نماینده که با پرچم اصولگرایی وارد مجلس شده و هم اکنون نیز ریاست یکی از گزینه های کمیسیون های مجلس را برعهده دارد از عملکرد انصاری لاری در دوران مسئولیتش در پست های مختلف دفاع کرده است.
 
 اما ذکر چند نکته در این باره:
 
1-حسن روحانی از انتخابات سال 92 در مناظره ها و برنامه های انتخاباتیش بارها شعار اعتدال، تدبیر و عقلانیت سر داده است. او در انتخاب وزرا نیز آنچنان توجهی به حمله های تند و تیز اصلاح طلبان برای در نظر گرفتن سهم بیشتر در کابینه نکرد و حتی وزارت کشور را مجددا به فردی سپرد که همواره مورد نقد جریان اصلاحات بود. حال آیا ممکن است وزارت کشور،  استانداری فارس را که یکی از مهمترین استان های کشور از جهات مختلف به شمار می رود به سیاسی ترین و افراطی ترین گزینه موجود یعنی ابراهیم انصاری لاری بسپارد.
انتخاب انصاری یعنی احتمالا بار دیگر در استانداری فارس شاهد حضور فعالین فتنه 88 خواهیم بود و این به معنی آغاز تنش های سیاسی در استان است.
 
2- پروژه پر حرف و حدیث(قم آباد)در دوران تصدی انصاری لاری در استانداری فارس رقم خورد که ویژه خواری و نقش مدیریتی استانداری در این پروژه مشهود بود.
 
3- عملکرد انصاری لاری در زمان تصدی اش در استانداری فارس حاکی از آن است که وی کمترین تعامل را با نماینده ولی فقیه در استان و برخی از مجموعه های فرهنگی غیر دولتی داشته است. 
4- مطرح کردن نام انصاری لاری ممکن است بازی جدید جریانی خاص باشد تا گزینه اصلی آنها به راحتی به تایید وزارت کشور و موافقت برخی از بزرگان استان برسد. که جا دارد

حال باید صبر و مشاهده کرد که خروجی کمیته چهار نفره که با شعار اعتدال، تدبیر و عقلانیت قرار است استاندار فارس را انتخاب کنند چه خواهد بود.
کد مطلب : ۱۷۷۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما