رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز:

شورای پنجم موظف به رفع مشکلات تمام اقشار مردم/ پیگیر حل مسائل راننده‌های تاکسی خواهیم بود

1 مهر 1396 ساعت 15:43

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز با بیان اینکه وظیفه شورای پنجم حل مشکلات تمام اقشار مردم است با اشاره به مشکلات راننده‌های تاکسی، بر پیگیری مسائل این صنف تأکید کرد.


به گزارش "حافظ نیوز"، لیلا دودمان دیروز (جمعه) در حاشیه جلسه با راننده‌های تاکسی شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من معتقد هستم که اعضای شورای پنجم شهر شیراز موظف به توجه و رفع مشکلات تمام اقشار مردم وهمچنین راننده‌های تاکسی هستند.
وی بابیان اینکه ساماندهی حمل‌ونقل درون‌شهری فقط در حد یک کمیسیون شورای شهر نیست، ادامه داد: به دلیل مسائل و مشکلات این حوزه و همچنین معضل ترافیک، کمیسیون فرهنگی نیز باید نسبت به حمل‌ونقل درون‌شهری اهتمام داشته و در جهت استفاده مطلوب از وسایل حمل‌ونقل عمومی برای شهروندان فرهنگ‌سازی کند.
دودمان افزود: با آغاز کار شورای پنجم شهر شیراز، جلسه با راننده‌های تاکسی برای نخستین بار برگزار شد تا مسائل خود را در میان گذاشته و برای حل آن‌ها چاره‌اندیشی کنیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تصریح کرد: مشکلات راننده‌های تاکسی مربوط به دستگاه‌های حاکمیتی و بخشی نیز مربوط به شورای شهر است؛ به راننده‌های تاکسی اطمینان می‌دهم که اعضای شورا پیگیر مسائل آن‌ها خواهد بود.
دودمان عمده مشکلات راننده‌های تاکسی را مربوط به بیمه، عدم برخورد با خودروهای شخصی، قطع شدن خدمات و تسهیلات دریافتی، نبود تعمیرگاه مشخص برای خودروهایشان و اخیراً هم فعالیت گسترده و بی‌ضابطه تاکسی‌های آنلاین در شیراز عنوان کرد.
این عضو شورای شهر تأکید کرد: راننده‌های تاکسی در شیراز نیز تقاضای آنلاین و اینترنتی شدن را دارند، نه اینکه امکان دسترسی سریع و آسان از مردم سلب شود.
به گفته وی دریکی دو سال اخیر فشار بر روی راننده‌های تاکسی زیاد بوده و از طرفی یارانه آن‌ها نیز قطع‌شده است.


کد مطلب: 17899

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17899/شورای-پنجم-موظف-رفع-مشکلات-تمام-اقشار-مردم-پیگیر-حل-مسائل-راننده-های-تاکسی-خواهیم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir