۰
plusresetminus
هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور؛

برق برد؛ فجر مساوی کرد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۵
دو تیم شیرازی در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک کشور به مصاف حریفان خود رفتند.
برق برد؛ فجر مساوی کرد
به گزارش "حافظ نیوز"، دو تیم شیرازی در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک کشور به مصاف حریفان خود رفتند.
تیم برق جدید فارس از هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 و 30 دقیقه بعدازظهر امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز برابر تیم صبا قم به میدان رفت.
در این دیدار پر افت و خیز و تماشایی که با موقعیت بسیاری نیز همراه بود، هر دو تیم بازی زیبا و هجومی را از خود به نمایش دادند که نتیجه آن در نیمه نخست تساوی یک بر یک بود.
اگرچه موقعیت گل تیم صبا به نحوی مشکوک به نظر می‌رسید اما تیم برق نیز در نیمه دوم صاحب یک موقعیت گلزنی شد که داور اعتقادی به گل نداشت.
شاگردان مهابادی در نیمه دوم با وجود خلق چند موقعیت حساس گلزنی، در دقیقه 80 موفق به گشودن دروازه تیم صبا شدند که این گل نتیجه بازی را به سود شیرازی‌ها عوض کرد.
دو گل تیم برق توسط مجید جلالی‌فرد و حمید نوری و تک گل صبا قم نیز توسط امید ابوالحسنی به ثمر رسید.
هم چنین از هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فجر شهید سپاسی شیراز عصر امروز به مصاف آلومینیوم اراک رفت.
حاصل این دیدار پس از 90 دقیقه تلاش دو تیم نتیجه تساوی بدون گل بود.
این بازی در ورزشگاه امام خمینی اراک و با قضاوت امیر عرب براقی به عنوان داور وسط، حمیدرضا افشون، امیر فلاح و مهدی اجاقی به‌عنوان کمک داور انجام شد. بهرام مهرپیما نیز ناظر این دیدار بود.
فجری‌ها در این بازی با ترکیب سلمانی، عبدی، حسینی، مصلی‌نژاد، جودکی، زینال خیری، پاپی، نصیری، شجاعیان، مجیدی و دغاغله به میدان رفتند.
این تیم با تساوی در هفته هفتم 10 امتیازه شد و رده نهم جدول را در اختیار گرفت.
 
کد مطلب : ۱۷۹۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما