۰
plusresetminus

برکناری معاون حمل و نقل شهرداری شیراز توسط شورای شهر

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۳
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: کمیته ۵ نفره شورای شهر شیراز با ادامه همکاری من با شهرداری مخالفت کرد.
برکناری معاون حمل و نقل شهرداری شیراز توسط شورای شهر
به گزارش "حافظ نیوزناصر شمس عصر چهارشنبه در نشست خبری فعالیت های انجام شده در حوزه حمل و نقل ترافیک، گفت: ۳ سال پیش بدون استفاده از هیچ رانت از جانب شهردار شیراز به عنوان معاون حمل و نقل ترافیک شیراز مشغول به کار شدم.
وی یادآور شد: نیروی وزارت علوم هستم و همواره بنابه درخواست مجموعه های مختلف وارد سازمان ها می شویم هر ساله تمدید شد اما در این دوره کمیته ۵ نفر شورای شهر برای انتصاب و یا تمدید همکاری مدیران شهرداری تصمیم گیری می کند.
شمس یادآور شد: استعفا نداده ام و اینکه اقدام شورای شهر قانونی بوده یا خیر اطلاع ندارم اما به سرپرست شهرداری اعلام کردند که همکاری من با شهرداری پایان یابد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز تاکید کرد: صبح فردا یک نفر به عنوان سرپرست معرفی می شود.
شمس در پاسخ به سوالی مبنی بر طرح شورای شهر برای ساخت بزرگراه در رودخانه خشک شیراز نیز گفت: باید اظهار نظرهای مختلف را شنید مانند توسعه حمل و نقل و در کنار این اظهار نظرهای سنجیده شاهد اینگونه نظرات مانند بزرگراه در رودخانه خشک نیز هستیم اما طرح جامع حمل و نقل ترافیک توسط متخصصین در حال تدوین است و عقل حکم می کند که به حرف متخصصین گوش داد.
این اتفاق در حالی روی داده که شهرداری شیراز توسط سرپرست اداره می شود و چندی پیش رئیس شورای شهر شیراز اعلام کرد که این شورا در انتصابات معاونت های شهرداری دخالت نخواهد کرد.
کد مطلب : ۱۷۹۶۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما