۰
plusresetminus
اجماع هیئت های مذهبی در شیراز

زنجان مقهور حضور شیرازی ها

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۳
مدیرکل صدا وسیمای فارس حضور مردم استان در دهه اول محرم را تحسین برانگیز توصیف کرد و گفت: در استان فارس وشهر شیراز بستر برای اجتماع بزرگ عاشورائیان فراهم است و پراکندگی دسته جات زیبنده سومین حرم اهل بیت نیست.
زنجان مقهور حضور شیرازی ها
به گزارش "حافظ نیوز"، مدیرکل صدا وسیمای فارس حضور مردم استان در دهه اول محرم را تحسین برانگیز توصیف کرد و گفت: در استان فارس وشهر شیراز بستر برای اجتماع بزرگ عاشورائیان فراهم است و پراکندگی دسته جات زیبنده سومین حرم اهل بیت نیست.
سید تقی سهرابی با اشاره به بیش از 6000  هیات مذهبی ثبت شده در استان و قریب به 550 هیات فعال در شهر شیراز در کنار سابقه بسیار ارزشمند تاریخی در برگزاری مناسک مذهبی این دیار وجود علما، ادبا، مداحان افزود: این قابلیت های
بی نظیر درکنار جایگاه شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت علیهم السلام نشان می دهد که اگر مسئولان مربوطه و رؤسای هیات به ویژه  هیات با سابقه اراده کنند عزاداران شیرازی با جمعیتی بیش از  اردبیل و زنجان به میدان می آیند.
این مقام فرهنگی تجربه موفق اجتماع باشکوه عزادارن در اربعین پارسال را شاهدی برگفته خود آورد و تصریح کرد: آنچه  به اجتماعات مذهبی ما شور و شکوه می بخشد بودن در کنار هم و هم صدا شدن در دفاع از قیام آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام است.
مدیرکل رسانه استانی به برپایی نماز باشکوه ظهر تاسوعا و عاشورا در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه عزاداران خود را مقید به برپایی نماز اول وقت در روزهای عزاداری ابا عبدالحسین علیه السلام می دانند و زیبا تر این که همه نمازگزاران در کنار هم به این واجب الهی می پرداختند.
کد مطلب : ۱۷۹۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما