۰
plusresetminus
به همت بسیج رسانه فارس صورت خواهد گرفت؛

اردوی مشهد اصحاب رسانه

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲
مصطفی اژدری گفت: به دنبال درخواست‌های مکرر اصحاب رسانه فارس، این سازمان مفتخر است که یک کاروان ۴۰ نفری متشکل از خبرنگاران، عکاسان خبری و دست اندرکاران نشریات و رسانه‌های استان را از بیستم مهرماه لغایت بیست و چهارم مهرماه به مشهد مقدس اعزام نماید.
اردوی مشهد اصحاب رسانه
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه فارس، مصطفی اژدری مسئول این سازمان پیش از ظهر امروز ضمن اشاره به برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس در مهرماه سال جاری به همت سازمان بسیج رسانه فارس گفت: به دنبال درخواست‌های مکرر اصحاب رسانه فارس، این سازمان مفتخر است که یک کاروان ۴۰ نفری متشکل از خبرنگاران، عکاسان خبری و دست اندرکاران نشریات و رسانه‌های استان را از بیستم مهرماه لغایت بیست و چهارم مهرماه به مشهد مقدس اعزام نماید.
وی در ادامه گفت: برای حضور در این سفر، وجهی از اصحاب رسانه دریافت نمی‌شود و حضور در این اردو رایگان خواهد بود.
اژدری همچنین ضمن اشاره به شرایط ثبت نام کنندگان در اردو نیز گفت: افرادی که تمایل دارند در این اردو حضور داشته باشند، باید دارای عضویت بسیجی در این سازمان باشند که اگر فردی تا کنون این عضویت را نداشته، می‌تواند در اسرع وقت با مراجعه به سازمان بسیج رسانه مراحل عضویت خود را طی کند.
وی در ادامه گفت: علاوه بر عضویت بسیجی، اصحاب رسانه که تمایل به حضور در این اردوی زیارتی دارند باید دارای کارت خبرنگاری معتبر بوده و یا از رسانه محل خدمت خود معرفی نامه رسمی داشته باشند.
مسئول سازمان بسیج رسانه فارس همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت در نظر گرفته شده در اعزام افراد، درصورت ثبت نام متقاضیان بیش از ظرفیت، در مورخ سه شنبه ۱۸ مهرماه با حضور خبرنگاران قرعه کشی انجام خواهد شد تا نفرات حاضر در اردو مشخص شوند.
اژدری در انتها افزود: متقاضیان حضور در این اردو همه روزه می توانند از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ با مراجعه حضوری به سازمان بسیج رسانه، برای حضور در این اردو ثبت نام اولیه خود را انجام دهند.
کد مطلب : ۱۷۹۷۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما