تشكل ها و انجمن هاي علمي دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

بابت ادامه حضور دکتر ایمانیه در مقام ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز سپاس گزاریم

13 مهر 1396 ساعت 13:33

شكل ها و انجمن هاي علمي دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در قالب نامه ای از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابت ابقای دکتر ایمانیه، ریاست این دانشگاه تشکر کرده و ابراز رضایت خود را از ادامه فعالیت ایمانیه در این دانشگاه نشان دادند.


به گزارش "حافظ نیوزتشكل ها و انجمن هاي علمي دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در قالب نامه ای از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار فارس، امام جمعه شیراز و تولیت آستان احمدی و محمدی بابت ابقای دکتر ایمانیه، ریاست این دانشگاه تشکر کرده و رضایت خود را از ادامه فعالیت ایمانیه در این دانشگاه ابراز کردند، که خلاصه ای از متن نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با سلام و احترام
ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع)، بدینوسیله از شما وزیر دلسوز که با دقت نظر و احساس مسوولیت نسبت به آینده سلامت استان فارس و منطقه جنوب کشور، زمینه ساز ادامه حضور جناب آقای دکتر ایمانیه، رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی شیراز گردیده اید، مراتب سپاسگزاری خود را اعلام می داریم. بی تردید این حسن توجه، پشتوانه دلگرم کننده ای برای همه عزیزانی است که تمامی توان خود را به صورت شبانه روزی در مسیر ارتقای سلامت مردم شریف استان به کار بسته اند و چراغ روشنی فراروی آینده بهتر فارس است.
امید است تا به لطف پروردگار متعال و به اتکای این حسن انتخاب و همچنین با پشتیبانی و حمایت بیش از پیش حضرتعالی، شاهد درخشش هرچه بیشتر استان فارس در امر ارایه خدمات پزشکی، به عنوان ملجائی برای همه مردم شریف خطه جنوب کشور باشیم.
از خداوند متعال توفیق روزافزون حضرتعالی را خواستاریم.

تشكل ها و انجمن هاي علمي


کد مطلب: 17976

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17976/بابت-ادامه-حضور-دکتر-ایمانیه-مقام-ریاست-دانشگاه-علوم-پزشکی-شیراز-سپاس-گزاریم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir