۰
plusresetminus
تبیین امام جمعه شیراز از هجمه ها به قوه قضاییه:

ورشکستگان سیاسی می خواهند شخصیت قوه قضاییه را خراب کنند/ برجام واسطه نفوذ در کشور

تاریخ انتشارجمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
امام‌جمعه شیراز با تحلیل حقایق پشت پرده هجمه جدید ورشکستگان سیاسی خارج نشین به قوه قضائیه گفت: دستگاه قضا به دلیل اینکه با قاطعیت در مقابل مفسدان ایستاده و فسادشان را افشا کرده است، آنان نیز درصدد انتقام برآمده‌اند.
ورشکستگان سیاسی می خواهند شخصیت قوه قضاییه را خراب کنند/ برجام واسطه نفوذ در کشور
به گزارش "حافظ نیوزآیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به هجمه جدید ورشکستگان سیاسی یک سایت خارج نشین به رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: امروز سایتی که وابسته به خارج است و یک عده ورشکسته اخلاقی و سیاسی و زندانیان فتنه آن را اداره می‌کنند، به رئیس دستگاه قضا و خانواده وی هجمه کرده و با دروغی بزرگ می‌خواهند شخصیت وی را تخریب کنند.
وی افزود: دلیل هجمه دشمنان به دستگاه قضا این است که قوه قضائیه با قاطعیت و قدرت در مقابل مفسدان، حقوق نجومی و فساد افرادی که در مکان‌های خاصی قرار گرفته‌اند، ایستاده است و همین مسئله باعث شده که آنان نیز درصدد انتقام برآمده و به‌ناحق دروغی بزرگ را به خانواده رئیس قوه قضائیه نسبت دهند.
امام‌جمعه شیراز اضافه کرد: هدف این ورشکستگان سیاسی خارج نشین شکستن حرمت شخصیت‌های مهم نظام اسلامی است و با زدن تهمت جاسوسی به خانواده شخصیت‌های نظام، می‌خواهند قاطعیت و صلابت این دستگاه در برابر فساد را تلافی کنند.
ایمانی ادامه داد: این‌گونه که ورشکستگان سیاسی عمل می‌کنند حتماً ما نیز که به آن‌ها معترض شده و این موضوع را مطرح کرده‌ایم، به علت اینکه سکوت نکرده و حقیقت نیرنگشان را برملا ساختیم، فردا نیز به ما هجمه می‌کنند.
وی با بیان اینکه برخی سایت‌ها هر از چند گاهی تطهیر سران فتنه را کلید می‌زنند، تصریح کرد: مسئله فتنه چیزی نیست که به‌سادگی از بین برود چراکه ضربه‌ای که نظام از این ماجرا خورد بسیار سنگین بود.
امام‌جمعه شیراز افزود: واقعاً چرا برخی تا این حد ساده‌اندیش هستند و درصدد تطهیر سران فتنه برمی‌آیند، درصورتی‌که عمل آن‌ها باید ایشان را تطهیر کند.
ایمانی خاطرنشان کرد: از مردم شریف ایران اسلامی انتظار می‌رود که تحت تأثیر شایعات سایت‌های معاند قرار نگیرند و دروغ‌های بزرگ آنان را باور نکنند چراکه ورشکستگان سیاسی به این نتیجه رسیده‌اند که هر چه دروغشان بزرگ‌تر باشد، باورش نیز ساده‌تر است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث برجام و لزوم بی‌اعتمادی به آمریکا اشاره کرد و گفت: نظر آمریکا از قبل در مورد برجام مشخص بود و اساساً ذات آمریکا استثمار ملت‌های مظلوم جهان بوده و خواهد بود.
امام‌جمعه شیراز خاطرنشان کرد: آمریکا برجام را مطرح کرد تا به‌واسطه آن در کشور نفوذ کند.
ایمانی افزود: با کشوری که نمی‌خواهد سر به تن ما باشد چگونه می‌توان مذاکره کرد؟ آن‌هم کشوری که بارها عهدشکنی کرده و کلاه بر سر ما گذاشته است.
امام‌جمعه شیراز خاطرنشان کرد: آمریکا دشمن نظام اسلامی است و در برجام نیز باید عطایش را به لقایش بخشید.
کد مطلب : ۱۷۹۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما