رئيس پليس فارس عنوان كرد:

كشف بيش از 230 ميليارد تومان كالاي قاچاق در فارس

16 مهر 1396 ساعت 18:57

سردار احمدعلي گودرزي شنبه 15 مهر در مراسم صبحگاه مشترك فرماندهي انتظامي فارس كه به مناسبت هفته نيروي انتظامي برگزار شده سود، گفت: در سايه هماهنگي، تعامل و هم پوشاني بسيار خوب بين اعضاي شوراي تأمين، خوشبختانه سير صعودي امنيت در استان مشهود است .


به گزارش "حافظ نیوزسردار احمدعلي گودرزي شنبه 15 مهر در مراسم صبحگاه مشترك فرماندهي انتظامي فارس كه به مناسبت هفته نيروي انتظامي برگزار شده سود، گفت: در سايه هماهنگي، تعامل و هم پوشاني بسيار خوب بين اعضاي شوراي تأمين، خوشبختانه سير صعودي امنيت در استان مشهود است .
وي ادامه داد: بر اساس ارزيابي و نظر سنجي‌هايي كه توسط دانشگاه تهران و وزارت كشور در دو سال گذشته انجام شده است، فارس به لحاظ احساس امنيت مقام نخست كشور را دارد.
فرمانده انتظامي استان فارس افزود: خوشبختانه در مراسم هاي عزاداري دهه اول محرم كه در بيش از 1500 نقطه استان برگزار شد، يك مورد منفي رخ نداده و در امنيت كامل مراسم هاي عزاداري برگزار شد .
گودرزي افزود: در موضوع مواد مخدر، پليس فارس طي يك سال گذشته بالغ بر 35 تن انواع مواد مخدر را كشف و در بيش از 840 محله آلوده طرح‌هاي پاكسازي و ارتقاء امنيت اجتماعي را اجرايي كرده است .
فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به حجم سنگين مأموريت هاي پليس فارس، بيان كرد: طي يك سال گذشته بالغ بر 332 هزار پرونده در كلانتري‌ها و پاسگاه‌هاي انتظامي استان تشكيل شده كه 70 درصد آن در كلانشهر شيراز بوده است .
گودرزي با بيان اينكه امروز پليس حرفه اي گرا و دانش بنيان شده است، افزود: در پليس فارس حدود 77 درصد جرائم خشن توسط پليس آگاهي كشف مي شود .
براساس اين گزارش، رژه يگان‌هاي نمونه پليس فارس و تجليل از خانواده‌هاي معظم شهداء و جانبازان، بازنشستگان و پيشكسوتان، مديران نمونه، پليس‌هاي افتخاري و خيران امنيت ساز از برنامه‌هاي اين مراسم بود.
 


کد مطلب: 17993

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17993/كشف-بيش-230-ميليارد-تومان-كالاي-قاچاق-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir