۰
plusresetminus
رئيس پليس فارس عنوان كرد:

كشف بيش از 230 ميليارد تومان كالاي قاچاق در فارس

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۷
سردار احمدعلي گودرزي شنبه 15 مهر در مراسم صبحگاه مشترك فرماندهي انتظامي فارس كه به مناسبت هفته نيروي انتظامي برگزار شده سود، گفت: در سايه هماهنگي، تعامل و هم پوشاني بسيار خوب بين اعضاي شوراي تأمين، خوشبختانه سير صعودي امنيت در استان مشهود است .
كشف بيش از 230 ميليارد تومان كالاي قاچاق در فارس
به گزارش "حافظ نیوزسردار احمدعلي گودرزي شنبه 15 مهر در مراسم صبحگاه مشترك فرماندهي انتظامي فارس كه به مناسبت هفته نيروي انتظامي برگزار شده سود، گفت: در سايه هماهنگي، تعامل و هم پوشاني بسيار خوب بين اعضاي شوراي تأمين، خوشبختانه سير صعودي امنيت در استان مشهود است .
وي ادامه داد: بر اساس ارزيابي و نظر سنجي‌هايي كه توسط دانشگاه تهران و وزارت كشور در دو سال گذشته انجام شده است، فارس به لحاظ احساس امنيت مقام نخست كشور را دارد.
فرمانده انتظامي استان فارس افزود: خوشبختانه در مراسم هاي عزاداري دهه اول محرم كه در بيش از 1500 نقطه استان برگزار شد، يك مورد منفي رخ نداده و در امنيت كامل مراسم هاي عزاداري برگزار شد .
گودرزي افزود: در موضوع مواد مخدر، پليس فارس طي يك سال گذشته بالغ بر 35 تن انواع مواد مخدر را كشف و در بيش از 840 محله آلوده طرح‌هاي پاكسازي و ارتقاء امنيت اجتماعي را اجرايي كرده است .
فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به حجم سنگين مأموريت هاي پليس فارس، بيان كرد: طي يك سال گذشته بالغ بر 332 هزار پرونده در كلانتري‌ها و پاسگاه‌هاي انتظامي استان تشكيل شده كه 70 درصد آن در كلانشهر شيراز بوده است .
گودرزي با بيان اينكه امروز پليس حرفه اي گرا و دانش بنيان شده است، افزود: در پليس فارس حدود 77 درصد جرائم خشن توسط پليس آگاهي كشف مي شود .
براساس اين گزارش، رژه يگان‌هاي نمونه پليس فارس و تجليل از خانواده‌هاي معظم شهداء و جانبازان، بازنشستگان و پيشكسوتان، مديران نمونه، پليس‌هاي افتخاري و خيران امنيت ساز از برنامه‌هاي اين مراسم بود.
 
کد مطلب : ۱۷۹۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما