جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:

محتوای نظام آموزشی نسبت به رویدادهای جدید در منطقه به‌روزرسانی شود

18 مهر 1396 ساعت 15:14

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس گفت: اطلاعات و آگاهی دانش آموزان و نسل جوان کشور باید نسبت به جغرافیای سیاسی و اتفاقات جدید در منطقه بروز رسانی شود و این رسالت مهم معلمان و فرهنگیان کشور است.


به گزارش "حافظ نیوز"، ابوالفضل گزنی بعدازظهر امروز در آئین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس با بیان اینکه تقدیم سه هزار و پانصد شهید از اقشار فرهنگی و دانش‌آموز به انقلاب اسلامی یکی از افتخارات آموزش‌وپرورش استان فارس است، گفت: خدمت به مردم مسئله مهم در قبول فرصت مسئولیت‌هاست و رسالت اصلی معلمان و فرهنگیان تربیت نیروی انسانی جوان، مؤمن و متعهد برای قبول مسئولیت‌ها در نظام اسلامی است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت با توطئه‌های جدید و تهدیدات نرم فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مختلف روبرو خواهد شد، گفت: نهادینه شدن فرهنگ انقلابی و عاشورایی در آموزش‌وپرورش و دانشگاه بستر و زمینه‌ساز تربیت یک نسل جوان انقلابی برای مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی است.
جانشین فرماندهی سپاه فجر با تشریح سیر تبدیل تهدیدات متوجه انقلاب اسلامی از تهدیدات سخت به نرم، گفت: سه مقطع مهم دانش‌آموزی، دانشجویی و اشتغال مقاطع مهم زندگی هستند که اکثر تهدیدات نرم نیز متوجه این مقاطع هستند، اگر آموزش‌وپرورش در پیش‌بینی تهدیدات نرم فرهنگی موفق عمل کند بدون شک در پیشگیری، رصد، اِشراف و اقدام نسبت به توطئه‌ها نیز موفق خواهد بود.
وی با بیان اینکه پایان عمر گروه تروریستی داعش نزدیک است، گفت: استکبار جهانی اهدافی را در ایجاد و توسعه گروه‌های تروریستی نظیر داعش دنبال می‌کرد که به آن‌ها دست نیافته و همه‌پرسی در اقلیم کردستان نیز توطئه جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
گزنی با بیان اینکه هدف آمریکا از حضور در منطقه تشکیل نظام‌های هم سو با استکبار جهانی است، گفت: یک اتاق فکر با افکار بسیار خطرناک برای منطقه در پشت‌صحنه همه‌پرسی اقلیم کردستان قرار دارد.
وی با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی در موضوع نظام سازی در افغانستان، عراق، سوریه و یمن شکست‌خورده‌اند، گفت: همه اقدامات آمریکا و استکبار جهانی در راستای ضربه زدن به محور مقاومت و انقلاب اسلامی طراحی شده‌اند.
جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه علیرغم تلاش‌های فراوان آموزش‌وپرورش اما محتوای نظام آموزشی نسبت به مسائل روز کامل نیست، خاطرنشان کرد: اطلاعات و آگاهی دانش آموزان و نسل جوان کشور باید نسبت به جغرافیای سیاسی و اتفاقات جدید در منطقه بروز رسانی شود و این رسالت مهم معلمان و فرهنگیان کشور است.
وی با بیان اینکه شهدای جوان مدافع حرم الگوی جامعه جوان کشور و نتیجه تربیت اسلامی و انقلابی هستند، گفت: آگاهی و بصیرت این شهدا زبانزد است و امنیت امروز کشور ایران مرهون فداکاری ایشان است.
گزنی با تأکید بر اینکه تأسی معلمان به فرهنگ انقلاب اسلامی پیش‌نیاز تربیت نسل مؤمن و متعهد است، گفت: تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز،  تربیت نیروی انسانی و زمینه‌سازی برای تربیت یک نسل انقلابی از دانش آموزان در آموزش‌وپرورش رسالت مهم  بسیج فرهنگیان است.
در انتهای این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار حسن‌زاده ریاست سابق سازمان بسیج فرهنگیان استان تجلیل و سرهنگ پاسدار شیبانی به‌عنوان رئیس جدید سازمان بسیج فرهنگیان فارس معرفی شد.


کد مطلب: 18005

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18005/محتوای-نظام-آموزشی-نسبت-رویدادهای-جدید-منطقه-به-روزرسانی-شود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir