۰
plusresetminus
طی حکمی از سوی اسماعیل تبادار؛

معاون مطبوعاتی ارشاد فارس مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲
صابر سهرابی، معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد فارس به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری و مشاور استاندار فارس منصوب شد.
معاون مطبوعاتی ارشاد فارس مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس شد
به گزارش "حافظ نیوزاسماعیل تبادار، استاندار فارس طی حکمی صابر سهرابی، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی اداره کل ارشاد اسلامی فارس را به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس منصوب کرد. متن حکم استاندار فارس خطاب به صابر سهرابی به شرح زیر است:
« با عنایت به مراتب تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مشاور استاندار ومدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و الهام از فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز تعامل سازنده با مدیران استان و اصحاب رسانه در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.»
احمدی اولین استاندار فارس در دولت تدبیر و امید، در آذرماه سال 92 فرشید صفری را به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس منصوب کرد. اما یکسال بعد، او جای خود را به زهرا مریدی داد.
نصیر زارع هم در آخرین روزهای کاری احمدی، جایگزین مریدی شده بود و آیت الله رزمجو از مردادماه 1394 بر صندلی داغ مسئول روابط عمومی استانداری تکیه زد. اکنون صابر سهرابی پنجمین مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس در دولت تدبیر و امید به شمار می رود.
کد مطلب : ۱۸۰۱۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
شیرازی
feedback
Iran, Islamic Republic of
از جناب آقای مهندس تبادار کمال تشکر را دارم و برای جناب آقای مهندس صابر سهرابی ارزوی موفقیت و سربلندی می نمایم.