مدیر حج و زیارت استان فارس:

صدور روادید پیاده‌روی اربعین حسینی در استان فارس آغاز شد

19 مهر 1396 ساعت 11:40

مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به پیش‌ ثبت‌نام ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر برای پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: صدور روادید در فارس آغاز شده است.


به گزارش "حافظ نیوزعلیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به راه‌اندازی کنسولگری عراق در استان فارس اظهار داشت: صدور روادید برای پیاده‌روی اربعین در استان فارس آغاز شده و تاکنون 14 هزار و 500 نفر در این استان برای اربعین ثبت نام کرده‌اند. 
وی با بیان اینکه استان فارس پس از تهران بیشترین تعداد ثبت نامی را تاکنون داشته است، گفت: ثبت‌نام مردم تنها از طریق دفاتر مجاز زیارتی که توسط حج و زیارت اعلام شده است، انجام می‌شود و نیاز به مراجعه مردمی به کنسولگری نیست. 
زینلی با هشدار به متقاضیان پیاده‌روی اربعین بیان کرد: افرادی هستند که از احساسات پاک مردم سوء استفاده کرده و با گرفتن هزینه گزاف اقدام به صدور ویزای جعلی می‌کنند، متقاضیان برای ثبت نام حتما به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه کنند. 
مدیر حج و زیارت استان فارس عنوان کرد: 140 دفتر در استان فارس برای ثبت نام سفرهای عتبات در نظر گرفته شده که اسامی آنها در سایت حج و زیارت استان فارس درج شده است. 
وی درباره پوشش ثبت نام دیگر استان‌ها افزود: در حال حاضر تنها استان بوشهر قطعی شده و برای ثبت نام و اعزام از طریق فارس انجام می‌شود اما استان‌های هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد هنوز قطعی نشده است. 
زینلی درباره هزینه‌ای که بابت بیمه و هلال احمر از زائران گرفته می‌شود، گفت: این امر مربوط به وزارت کشور است و حج و زیارت تنها وظیفه ثبت نام را برعهده دارد. 


کد مطلب: 18015

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18015/صدور-روادید-پیاده-روی-اربعین-حسینی-استان-فارس-آغاز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir