در نامه مهم جامعه اساتید حوزه علمیه فارس به فرماندهان سپاه فجر و نیروی انتظامی مطرح شد

توهین به اعتقادات مردم به بهانه گرامیداشت کوروش/شعار «جانم فدای ایران» می‌دهند، اما در 8 سال دفاع مقدس کمکی به کشور نکردند

19 مهر 1396 ساعت 20:14

جامعه اساتید حوزه علمیه فارس در نامه‌ای مهم به فرماندهان سپاه فجر و نیروی انتظامی استان، خواستار برخورد با افراد معلوم‌الحالی شدند که به بهانه گرامیداشت کوروش، دور هم جمع شده و به اعتقادات مردم توهین می‌کنند.


به گزارش "حافظ نیوز"، متن نامه ارسالی جامعه اساتید حوزه علمیه استان به فرماندهان سپاه فجر و نیروی انتظامی استان فارس به شرح زیر است:
فرمانده معزز سپاه پاسداران فجر استان، برادر گرامی جناب سردار غیاثی
فرمانده معزز نیروی انتظامی استان برادر گرامی جناب سردار گودرزی
با سلام و تحیت و آرزوی توفیقات الهی
همان‌گونه که مستحضرید در چند سال اخیر، هرساله در روزی معین شماری معدود از افراد معلوم‌الحال با برنامه‌ریزی و تحریک رسانه‌های غرب و ضدانقلاب، در یکی از نقاط باستانی استان گردآمده و به بهانه گرامیداشت کوروش، به هنجارشکنی، فحاشی و اهانت به اعتقادات و باورهای اکثریت مرد ایران می‌پردازند. اقدامی که در تناقض آشکار با اخلاق و مرام ایرانیان در همه ادوار تاریخ به‌خصوص دوره هخامنشی است. مدیریت این گروه، در دست شماری اندک از افراد سلطنت‌طلب است که گویا وقوع انقلاب مردم ایران را باور نکرده و در توهم بازگشت سلسله جهانی، خائن و سرسپرده پهلوی هستند و برای مردم‌سالاری، دموکراسی و حاکمیت اکثریت قاطع مردم ایران، احترامی قائل نیستند.
اینان، وقیحانه شعار جانم فدای ایران سر می‌دهند و حال‌آنکه در هشت سال دفاع مقدس که کشور، آماج حمله‌های ظالمانه دشمنان این مرزوبوم بود، کوچک‌ترین کمکی در دفاع از وطن نکردند و حتی برخی از اینان، به کمک دشمنان شتافتند.
انتظار مردم به‌خصوص خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگران از شما عزیزان آن است که ضمن فراهم آوردن زمینه‌های روشن‌گری و اقدام فرهنگی و برطرف نمودن جهالت‌های مرتبط با این موضوع، با عمل انقلابی و به‌موقع، از تکرار این حرکات زشت و جاهلانه جلوگیری به عمل آید. بی‌تردید همه ایرانیان خداباور و وطن‌دوست، حامی شما هستند.


کد مطلب: 18021

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18021/توهین-اعتقادات-مردم-بهانه-گرامیداشت-کوروش-شعار-جانم-فدای-ایران-می-دهند-اما-8-سال-دفاع-مقدس-کمکی-کشور-نکردند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir