به نظر می‌رسد حق با کامیاب نیست!

1 آبان 1396 ساعت 16:44

دهه فجر سال ۹۵ بود که حیدر علی کامیاب مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، قول افتتاح ورزشگاه پارس(میانرود) شیراز را در اردیبهشت ماه ۹۶ داد. اما کاستی‌های فراوان پروژه سبب شد افتتاح آن در این تاریخ با اما و اگر مواجه شود تا اینکه نهایتا پس از کش و قوس‌های فراوان، در آخرین روز فروردین ماه ۹۶ ورزشگاه پارس شیراز پس از گذشت ۲۲ سال از کلنگ‌زنی، رسما افتتاح شد.


به گزارش "حافظ نیوز"، دهه فجر سال ۹۵ بود که حیدر علی کامیاب مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، قول افتتاح ورزشگاه پارس(میانرود) شیراز را در اردیبهشت ماه ۹۶ داد. اما کاستی‌های فراوان پروژه سبب شد افتتاح آن در این تاریخ با اما و اگر مواجه شود تا اینکه نهایتا پس از کش و قوس‌های فراوان، در آخرین روز فروردین ماه ۹۶ ورزشگاه پارس شیراز پس از گذشت ۲۲ سال از کلنگ‌زنی، رسما افتتاح شد.
حیدر علی کامیاب در روز افتتاح این ورزشگاه به خبرگزاری دولت گفت: در ساخت این ورزشگاه کیفیت را فدای سرعت نکرده‌ایم و بر اساس استانداردهای فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و تایید کیفی آزمایشگاه‌های مختلف در حال اتمام است.
در همین ایام، کامیاب در مصاحبه‌های متعدد با رسانه‌های استان اعلام ‌کرد که همه تلاشش را برای تجهیز و تامین اعتبار لازم تیم‌های فوتبال استان انجام داده و امکانات لازم برای موفقیت تیم‌های فوتبال شیرازی در لیگ‌های مختلف فراهم شده و آنها برای عدم موفقیت هیچ بهانه‌ای ندارند و باید به مردم پاسخگو باشند!
اینها، ویترین زیبایی بود که حیدرعلی کامیاب به مدد بازوهای رسانه‌ای خود، طی یک سال اخیر در سطح افکار عمومی استان مطرح کرد و نمایی زیبا از ورزش فارس به نمایش گذاشت؛ نمایی که از دور هم که آن را ببینی می‌فهمی یک جای کارش می‌لنگد!
رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی چند روز پیش اعلام کرد به دلیل کیفیت پایین زمین چمن ورزشگاه حافظیه و آماده نبودن زمین چمن ورزشگاه پارس، بازی‌های داخل خانه فجر به ورزشگاه جم در استان بوشهر منتقل می‌شود! 
مثل اینکه با سنگی بزرگ، زده باشی ویترین زیبای یک مغازه را اصطلاحا پایین آورده باشی! فوتبال فارس و شیراز حتی توانایی میزبانی از مسابقاتی که باید در خانه انجام دهد را ندارد و این در حالی است که کمتر از یک دهه پیش، دو تیم برق و فجر در لیگ برتر فوتبال همزمان حضور داشتند و بازی‌هایشان را نیز در ورزشگاه حافظیه انجام می‌دادند و حتی در برخی شهرهای استان همچون سعادت‌شهر هم ورزشگاهی که توانایی میزبانی از مسابقات لیگ برتر را داشته باشد موجود بود. 
اما اینک به نظر می‌رسد شیراز و فارس فاقد حتی یک زمین چمن استاندارد است تا جایی‌که در مسابقاتی که تیم‌های شیرازی میزبان هستند، باید سوار اتوبوس بشوند و بیش از ۳۰۰ کیلومتر مسیر طی کنند تا به نزدیکترین ورزشگاه استاندارد برسند!
این وسط، از همه چیز بدتر این است که حیدرعلی کامیاب به مدد بازوهای رسانه‌ای خود همچنان قهرمان ورزش فارس باقی می‌ماند و هیچ رسانه‌ای فریاد بر نمی‌آورد که چرا حتی یک ورزشگاه استاندارد در فارس نداریم؟ چرا هیچ رسانه‌ای سخنان چند ماه پیش جناب مدیرکل در خصوص کیفیت بالای زمین چمن ورزشگاه پارس و یا فراهم بودن همه زیرساختهای لازم برای تیم‌های فوتبال را به کامیاب یاداوری نمی‌کند؟ 
قطعا از کامیاب نمی‌توان انتظار معجزه داشت و مقصر سرنوشت تلخ خانه‌ی از پای‌بست ویرانِ ورزش قهرمانی در فارس را نمی‌توان یک نفر یا یک دولت نامید اما چرا در شرایطی که ورزشگاه‌های فارس در وضع افتضاحی به سر می‌‌برند، حتی یک نقد ساده نباید متوجه جناب مدیرکل شود؟ با مدیریت رسانه‌ای افکار عمومی، مسئله حل می‌شود؟ یا اینکه صورت مسئله پاک می‌شود؟!


کد مطلب: 18078

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18078/نظر-می-رسد-حق-کامیاب-نیست

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir