۰
plusresetminus
درد دل مدیرکل سابق نوسازی مدارس فارس در مراسم تکریم:

در مورد انتصاب جدید هیچ مشورتی با من نشد/مدیرکل جدید را نمی‌شناسم!/کار همکاران را به نام خود مصادره نکردم

تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۷
مدیرکل سابق نوسازی مدارس استان فارس با بیان اینکه کار همکارانش را به نام خود مصادره نکرده است، از عدم مشورت با وی در انتخاب سرپرست جدید اداره کل نوسازی مدارس فارس گله کرد.
در مورد انتصاب جدید هیچ مشورتی با من نشد/مدیرکل جدید را نمی‌شناسم!/کار همکاران را به نام خود مصادره نکردم
به گزارش "حافظ نیوز"، احمد دست نیان پیش ازظهر امروز در آئین تکریم و معارفه خویش در تالار احسان با گله از اینکه در انتخاب مدیرکل جدید نوسازی مدارس فارس با وی مشورت نشد، اظهار داشت: من به دکتر نظر پور گفتم آقای موصلی سرپرست جدید نوسازی را نمی‌شناسم، تنها چهره ایشان را در روزنامه دیده‌ام، درحالی‌که بعد از 23 سال و 6 ماه خدمت در نوسازی فکر می‌کنم این صلاحیت را داشتم که به بنده بگویند جناب موصلی چگونه آدمی است! بنابراین از این بابت گله‌مندم و دیگر هیچ طلبکاری از کسی ندارم.
وی افزود: در مورد رفتن بنده از نوسازی شاید حرف‌وحدیثی مطرح شود که باید بگویم من خودم خواهش کردم که از نوسازی بروم و هیچ اجباری نبود اما توقع داشتم که حداقل در مورد مدیرکل جدید تنها یک مشورت با بنده صورت گیرد.
دست نیان در ادامه با بیان اینکه هیچ‌گاه کار همکارانم را به نام خودم مصادره نکردم، خاطرنشان کرد: سال‌ها در محروم‌ترین نقاط کشور خدمت کردم و در طول این سال‌ها بنا نداشتم بسازم که بمانم، بلکه می‌خواستم بمانم تا بسازم.
مدیرکل سابق نوسازی مدارس فارس با تقدیر از پیمانکاران در نوسازی مدارس، گفت: هیچ‌گاه پیمان‌کاران را جدا از خود ندانستم به‌طوری‌که آنان خودشان را متعلق به نوسازی می‌دانستند.
وی ادامه داد: پیمان‌کاری به من می‌گفت وقتی قداست کار مدرسه‌سازی را می‌بینیم دستمان می‌لرزد که درجایی بتون، سیمان، سیم گرد و ...کم بگذاریم و خساست به خرج دهیم.
دست نیان خاطرنشان کرد: من وام‌دار همکارانم هستم شاید بیش‌ازحد از آن‌ها کار کشیدم که از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.
مدیرکل سابق نوسازی مدارس فارس همچنین گفت: در هرمزگان 25 واحد سازمانی ساختم و روزی که ازآنجا آمدم افتخار داشتم که هیچ همکاری اجاره‌نشین نبود.
وی در مورد رفتن خود از نوسازی مدارس نیز گفت: در مورد رفتن بنده شاید حرف‌وحدیثی مطرح شود، من خودم خواهش کردم که از نوسازی بروم و هیچ اجباری نبود اما توقعی داشتم که اینجا مطرح خواهم کرد.
 دست نیان اظهار داشت: من به دکتر نظر پور گفتم اصلاً جناب موصلی سرپرست جدید نوسازی مدارس فارس را نمی‌شناسم، تنهاچهره ایشان را در روزنامه دیده‌ام و بعد از 23 سال و 6 ماه خدمت فکر می‌کنم این صلاحیت را داشتم که به بنده بگویند جناب موصلی چگونه آدمی است. از این بابت گله‌مندم و دیگر هیچ طلبکاری از کسی ندارم و بدهکار عالم هستم.
کد مطلب : ۱۸۰۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما