۰
plusresetminus
از کشتی استان فارس خبرهای خوشی نمی رسد؛

مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان چاره ایی بیندیشند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۱۵
کشتی استان فارس روزهای خوبی را پشت سر میگذاشت، زین العابدین عرب مدیریت شایسته ایی بر کشتی آن دیار داشت و عزت و اعتبار والايي داشت.
مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان چاره ایی بیندیشند
به گزارش "حافظ نیوز"، کشتی استان فارس روزهای خوبی را پشت سر میگذاشت، زین العابدین عرب مدیریت شایسته ایی بر کشتی آن دیار داشت و عزت و اعتبار والايي داشت.
حال و هوای کشتی استان تاثیر گذار و یکی از قطبهای برجسته کشتی فرنگی ایران آفتابی بود، نمی دانیم به ناگاه چه بر سر کشتی آن دیار آمد که اختلاف ها زبانه کشید؟!
انگار قدر خوشی را ندانستن همانند خیلی مسائل روزمره در کشتی ما هم دارد امری عادی می شود؟!
انگار کشتی استان فارس و به خصوص شهر شیراز سودای همراهی با فصل پائیز را دارد و خدا کند که خزان زمستان دامن کشتی این استان را نگیرد.
اهالی کشتی به خصوص کارشناسان امر همیشه هوای بهاری کشتی دیار شعر و ادب را به یاد دارند؛ دوستداران کشتی و کارشناسان امر به خوبی می دانند که چهار فصل کشتی استان فارس بهاری بود، نه از پائیز خبری بود و نه از زمستان اما انگار پائیز کشتی آن دیار خیلی زود رسید و اگر همین روال دنبال گردد یقین بدانید زمستانش نیز در چشم بر هم زدنی خواهد آمد و سرنوشتش همانی می شود که بر سر کشتی برخی استان های صاحب کشتی آمد.
اختلاف و دو دستگی دارد به کشتی استان فارس آسیب می زند و یقین بدانیم اگر جلوی این اتفاقات تلخ هر چه زودتر گرفته نشود دودش به چشم کشتی ایران خواهد رفت.
کشتی استان فارس و به خصوص کشتی فرنگی آن دیار آنقدر برای کشتی کشور اهمیت دارد که نمی توان از وضعیت حاکم بر آن بی تفاوت گذشت.
خانواده های کشتی گیران نونهال و نوجوان شیرازی و برخی شهرهای دیگر استان فارس از وضعیت حاکم بر کشتی این دیار مهم نگرانند.
روزی نیست که با ما در تماس نباشند و از معضلات و مشکلات بوجود آمده در کشتی این استان سخن نگویند.
مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان پادرمیانی کنند و تا دیر نشده برای رفع مشکلات بوجود آمده در کشتی استان فارس چاره ایی بیندیشند.
انتظار می رود بزرگان کشتی شیراز و تمام استان فارس بزرگی کنند و اجازه ندهند مشکلات و حواشی بیش از این به کشتی این استان آسیب بزند.
بزرگان کشتی شیراز حواسشان باشد که خدای ناکرده آینده گان نگویند که آنان بجای بزرگی کردن و تلاش برای رفع مشکلات خود باعث بروز حاشیه و مشکلات بودند.
چرا سياست اثر خود را در ورزش اول شيراز گذاشت و چرا مدير كل ورزش فارس صرفا به دليل عقايد سياسي با پرسابقه ترين مدير ورزشي فارس سر ناسازگازي گذاشت كه حاج عرب ادامه كار ندهد؟
و حال وضعيت كشتي فارس مباركشان باد...
کد مطلب : ۱۸۰۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما