۰
plusresetminus

رسالت زینبی صدا و سیما ادامه دارد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲
مسجد سلمان صدا و سیمای فارس دیروز محل اعزام تیم های تولیدی و فنی صدا و سیما به کربلای معلی بود و همکاران این مرکز لبیک گویان و با اشتیاق بار سفر به دیار عاشقان بستند تا راوی صادق شور و شعور اربعینیان در سرزمین نینوا باشند.
رسالت زینبی صدا و سیما ادامه دارد
به گزارش "حافظ نیوزمسجد سلمان صدا و سیمای فارس دیروز محل اعزام تیم های تولیدی و فنی صدا و سیما به کربلای معلی بود و همکاران این مرکز لبیک گویان و با اشتیاق بار سفر به دیار عاشقان بستند تا راوی صادق شور و شعور اربعینیان در سرزمین نینوا باشند.
امسال نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته،  همکاران صدا وسیما در قالب تیم های رادیویی ، تلویزیونی ، خبری و فضای مجازی در کربلا مستقر خواهند شد تا دلدادگی  مردم ولایت مدار کشورمان و بویژه زائران فارسی کربلای معلی را  به اقصی نقاط  جهان مخابره کنند.

در مراسم بدرقه برنامه سازان صدا و سیما که با حضور جمعی از همکاران رسانه استانی برگزار شد مدیرکل مرکز با برشمردن وظایف و تکالیف اجتماع بزرگ جبهه حق برای بسط آموزه های حیات بخش و زندگی آفرین حق طلبان، امام حسین علیه السلام را گمشده انسان سرگردان امروز دانست و افزود: با معرفی درست ودقیق راه وهدف این امام همام عطش آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان از هر دین وآیین و مسلکی فرو خواهد نشست  و انسان آشنا با آموزه های آن حضرت  نقشه راه حیات طیبه خود در دنیا و آخرت را دردست دارد.

سهرابی وظیفه رسانه ها و بویژه رسانه ملی را برای نمایش اوج عشق و شکوه  دلدادگان  حسینی در اربعین  بسیار مهم و با اهمیت توصیف کرد و گفت: به اهتزاز درآمدن پرچم سرخ حسین در اقصی نقاط دنیا در مناسبت های مختلف بویژه  دو ماه محرم وصفر و بخصوص درعاشورا و تاسوعا نتیجه تلاش همه کسانی است که وظیفه انتقال دقیق و درست پیام امام حسین علیه السلام را در عاشورا و در سرزمین خونبار کربلا به عهده دارند.
وی با اشاره به توان و تخصص همکاران خود در صدا وسیمای فارس و موفقیت آنها در سالهای گذشته در انجام مأموریت و رسالت رسانه ای خود تصریح کرد: رسالت زینبی صدا وسیما همچنان ادامه دارد.
 
کد مطلب : ۱۸۱۵۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما