۰
plusresetminus
نماینده شیراز در مجلس:

بازرسی جلوی سودجویان اربعین را بگیرد

تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۸
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره بازرسی باید جلوی سودجویان خدمات اربعین را بگیرد تا بیش از این مردم را به خدا، دین و پیغمبر بدبین نکنند.
بازرسی جلوی سودجویان اربعین را بگیرد
به گزارش "حافظ نیوز"، مسعود رضایی در پاسخ به این سؤال که چرا خدمات سفر به کربلا در آستانه اربعین چند برابر شده است، اظهار داشت: بدون شک باید جلوی سودجویان گرفته شود چراکه آموزه‌های دینی به ما گفته اگر می‌خواهیم مردم به هدف الهی نزدیک‌تر شوند، باید اسباب و وسایل آن را نیز مهیا کنیم.
 وی افزود: کارهایی که در جهت گران کردن خدمات اربعین انجام می‌شود، احتمالاً از سر جهالت و نادانی است که این افراد به دنبال سودجویی هستند.
رضایی با اشاره به فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: فراهم کردن بستر مناسب برای آرامش مردم در راه دین‌داری نیز یک امربه‌معروف است.
این نماینده مجلس همچنین گفت: انتظار می‌رود اداره‌هایی که بانی این موضوع هستند مانند اداره بازرسی ورود پیداکرده و اگر تخلفی در بحث بالا بردن هزینه خدمات اربعین صورت گرفته، جلوی این قضیه را بگیرند.
وی اضافه کرد: مجموعه استانداری یا فرمانداری نیز باید به این مسئله رسیدگی کنند و جلوی سودجویان را بگیرند تا این افراد بیش از این مردم را به خدا، دین و پیغمبر بدبین نکنند.
کد مطلب : ۱۸۱۶۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما