۰
plusresetminus
معاون سیاسی اجتماعی استانداری فارس در مراسم زنگ استکبار ستیزی:

ما یک تنفر عمیق از آمریکا داریم/ ارتباط با آمریکا در ظاهر خوب است

تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۳
صبح امروز در مدرسه شاهد فیض شیراز همزمان با سراسر کشور زنگ استکبار ستیزی به صدا در آمد.
ما یک تنفر عمیق از آمریکا داریم/ ارتباط با آمریکا در ظاهر خوب است
به گزارش "حافظ نیوز"، صبح امروز در مدرسه شاهد فیض شیراز همزمان با سراسر کشور زنگ استکبار ستیزی به صدا در آمد.
هادی پژوهش، معاون سیاسی اجتماعی استاندار فارس در این مراسم ضمن تقدیر و تکریم شهیدان و طلب شفاعت برای مجروحان، پیرامون شعار مرگ بر آمریکا و استکبار ستیزی گفت: ما یک تنفر عمیق از آمریکا داریم. با وجودی که اسلام دین رحمت، مهربانی و بخشش است شعار مرگ بر آمریکا سر می دهیم.
وی درتوضیح چرایی تنفر از آمریکا بیان کرد: قبل از انقلاب تمام امور مملکت در اختیار آمریکایی ها بود، آمریکایی ها از طریق حکومت شاه تمام منویات خود را عملی می کردند.
پژوهش ادامه داد: آن روزی که درسال 43 رژیم شاه امام را به ترکیه تبعید کرد، 17 شهریور روزی که مردم را به خاک وخون کشیدند، 13 آبان آن روزی که دانش آموزان ودانشجویان را به رگبار بستند، آمریکا نقشی گسترده ومهم داشت.
این مقام مسئول درمورد فجایع و اتفاقات بعد از انقلاب نیز اظهار داشت: بعد از انقلاب نیز هر اتفاقی علیه ایران و انقلاب اسلامی رخ داده، آمریکا نقشی مستقیم ایفا کرده است.
وی در ادامه خرابکاری های آمریکا علیه کشور ایران بعد از انقلاب ادامه داد: در شهریور 59 و بعد از به نتیجه نرسیدن طرح های آمریکا، جنگی را نیابتی در لفافه صدام حسین آغاز کردند و برهمه آشکار بود که پشتیبان و برگزارکننده آن، آمریکا و کشورهای غربی بودند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار فارس علت دشمنی آمریکا با ایران را اینگونه بیان کرد: آمریکا نمی پذیرد ایران آزاد ومستقل باشد و آن ها به دنبال آن هستند که آن چه دیکته می کنند را ایران دنبال کند.
وی در ادامه گفت: آمریکا نه تنها برای ما، بلکه برای تمام مردم مظلوم دنیا دردسر آفریده است همانند عراق، افغانستان، میانمار و...
پژوهش درخصوص رابطه با آمریکا و ساده انگاری برخی این چنین اظهار داشت: عده ای می گویند اگر با آمریکا کنار بیاییم، بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد اما این ارتباط باعث می شود استقلال ما زیر سوال برود، آنچه آنان می خواهند برقرار شود و به دنبال منافع آن ها برویم. البته اگر این ارتباط برقرار شود شاید در ظاهر اتفاقات خوبی رخ دهد اما آنچه را که برایش خون دادیم پایمال خواهد شد.
این مقام مسئول ارتباط صحیح با آمریکا را اینگونه توصیف کرد: اگر ارتباط ما با آمریکا معقول باشد، ظلم و سلطه جویی در کار نباشد مشکلی نیست همانند ارتباط ومراوده با بسیاری از کشورهای جهان که داریم اما این در فرهنگ آمریکا وجود ندارد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار فارس در آخر نیز توصیه هایی را به دانش آموزان کرد و گفت: حفظ استقلال و هویت کشور وابسته به حضور شما در صحنه است. برای حضور موثر به روحیات اصلی و انقلابی خود برگردید. شما ادامه دهنده راه دانش آموزان سال 59 تا 67 هستید که کتاب هایشان را به جبهه ها بردند.
خبرنگار: محمد صادقی
کد مطلب : ۱۸۱۷۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما