رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر شیراز:

مقررات مالی و معاملاتی شهرداری نیاز به بازنگری و اصلاح دارد/شهردار جدید گزارش وضعیت منابع مالی و انسانی را تهیه کند

15 آبان 1396 ساعت 23:42

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر شیراز خطاب به شهردار جدید شیراز ضمن تأکید بر انتخاب مدیران و همکاران شایسته و توانمند، گفت: از شهردار انتظار می‌رود گزارش مستندی از وضعیت مالی و منابع انسانی شهرداری در اولین فرصت تهیه و به شورا ارائه نماید.


به گزارش "حافظ نیوز"، عبدالرزاق موسوی عصر امروز در صحن شورای شهر شیراز ضمن اعلام حمایت و همراهی با شهردار جدید شیراز افزود: انتخاب مدیران و همکاران شایسته و توانمند، ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری، چابک کردن شهرداری، کاهش هزینه و زمان ارائه خدمات به مردم، هماهنگی با نهادهای عمومی شهر و استان انتظارات به‌حق شورای پنجم از شهردار شیراز است.
وی ادامه داد: پروژه‌ها و فعالیت‌های عمرانی بعضاً با توقف روبرو شده است که از شهردار جدید انتظار می‌رود، در فعال کردن پروژه‌ها و تأمین منابع مالی تمام توان خود را بکار بندد.
این عضو شورای شهر افزود: از شهردار محترم انتظار می‌رود گزارش مستندی از وضعیت مالی و منابع انسانی شهرداری در اولین فرصت تهیه و به شورا ارائه نموده و خود و مدیران ایشان در اجرای وظایف نظارتی شورای شهر نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، امور حقوقی و املاک تصریح کرد: رویکردهای شورای پنجم در برنامه پنج‌ساله سوم، مبنای اداره شهر برای پنج سال آینده است که امروز در شورای پنجم به تصویب خواهد رسید و انتظار می‌رود برابر برنامه تنظیمی و در موعد مقرر و در همکاری مستمر با کمیسیون‌های شورا، برنامه پنج‌ساله در موعد مقرر تدوین و جهت تصویب به شورا تقدیم شود. 
 وی گفت: تشکیل ستاد تنظیم بودجه سال ۹۷ در شهرداری ضروری است و شورا نیز آمادگی خود را برای همکاری اعلام می‌نماید.
موسوی خاطرنشان کرد: مقررات مالی و معاملاتی شهرداری باگذشت بیش از ۵۰ سال از تاریخ تصویب و توسعه و گسترش حوزه فعالیت شهرداری و حضور شوراها و تحولات گسترده، نیاز به بازنگری و اصلاح دارد، در این جهت از دولت و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقاضای همکاری و حمایت راداریم.


کد مطلب: 18179

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18179/مقررات-مالی-معاملاتی-شهرداری-نیاز-بازنگری-اصلاح-شهردار-جدید-گزارش-وضعیت-منابع-انسانی-تهیه-کند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir