۰
plusresetminus

مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز پایگاه مقاومت بسیج شهید غضنفری شهرستان لامرد برگزار شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز تلاشگر پایگاه مقاومت بسیج شهید غضنفری دردبیرستان غیردولتی امام حسین(ع) شهرستان لامرد با حضورمدیرمحترم آموزشگاه جناب آقای یوسف امینی در نماز خانه مدرسه اجرا گردید.
مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز پایگاه مقاومت بسیج شهید غضنفری شهرستان لامرد برگزار شد
به گزارش "حافظ نیوز"، مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز تلاشگر پایگاه مقاومت بسیج شهید غضنفری دردبیرستان غیردولتی امام حسین(ع) شهرستان لامرد با حضورمدیرمحترم آموزشگاه جناب آقای یوسف امینی در نماز خانه مدرسه اجرا گردید.
عبدالحسین شبانی نژاد مشاور وکارشناس آموزش پیشگیری ازآسیب ها درحاشیه طرح تجلیل از برترین های علمی در گفتگو با خبرنگار "حافظ نیوز" اظهارکرد: این طرح در راستای رشد و اعتلای جایگاه دانش آموزان در جامعه و نیز الگوی سازی مناسب برای آموزش مهارت های زندگی و افزایش اعتماد به نفس دربین دانش آموزان برای کاهش و ازبین بردن آسیب های اجتماعی در مدارس است.
وی با اشاره به این که جوایز بهانه ای برای ارتقاء سطح علمی وخلاقیت دانش آموزان می باشد خاطر نشان کرد: انجام برنامه های تشویقی ایجاد نشاط، شادابی و همچنین رقابت سالم در بین دانش آموزان که می تواند آن ها را از گرایش به سوی آسیب های اجتماعی و مواد مخدر دور کند.
شبانی نژاد در پایان این طرح موفقیت دانش آموزان در گرو تعلیم وتربیت و همکاری و همفکری مدیر آموزشگاه ، آموزگاران، اولیاء و تلاش و پشتکار دانش آموزان دانست و اظهارداشت: دبیرستان غیردولتی امام حسین(ع)همیشه ودرهمه حال تلاش می کند تا به کارگیری ابزارهای مختلف از قبیل هوشمند سازی،تشکیل جلسات هم اندیشی وپیشگیری ازآسیب های اجتماعی ومواد مخدرسطح کیفی وکمی دانش آموزان را ارتقاء ببخشد. 
کد مطلب : ۱۸۱۸۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما