۰
plusresetminus
باز هم بهرام پارسایی، باز هم عدول از ارزش‌های اسلامی!

چرا نماینده امام جمعه شیراز مجبور به ترک مراسم معارفه شهردار این شهر شد؟

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۴
در مراسم معارفه حیدر اسکندرپور به عنوان شهردار جدید شیراز که بعد از ظهر امروز برگزار شد، بهرام پارسایی نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم سخنانی عجیب و تامل‌برانگیز زد...
چرا نماینده امام جمعه شیراز مجبور به ترک مراسم معارفه شهردار این شهر شد؟
به گزارش "حافظ نیوز"، در مراسم معارفه حیدر اسکندرپور به عنوان شهردار جدید شیراز که بعد از ظهر امروز برگزار شد، بهرام پارسایی نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم در سخنانی عجیب و تامل‌برانگیز، به صورت تلویحی از کمرنگ شدن عنوان پایتخت فرهنگی در برابر عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در شهر شیراز انتقاد کرد و گفت: سومین حرم اهل بیت(ع) ویژگی خاص شیراز است اما احساس می‌کنم در بخش مسایل فرهنگی افراط و تفریط وجود دارد نباید فراموش کنیم شیراز پایتخت فرهنگی ایران نیز هست اما دریغ از اینکه در ورودی های شهر شیراز حتی یک خط در این باره وجود داشته باشد و این به معنای نادیده گرفتن بخش فرهنگی و ادبی شهر شیراز است که مورد پذیرش افکار عمومی هم نیست.
وی در ادامه، در قیاسی مع‌الفارغ به لزوم استخدام مشاوران فرهنگی خارجی و غیر ایرانی اشاره و تصریح کرد: چطور برای ورزشی چون فوتبال می‌پذیریم که باید مربی خارجی بیاوریم اما برای اداره یک شهر نیاز به مربی خارجی نداریم؟ بنابراین من پیشنهاد می‌کنم برای شهر شیراز نه مربی خارجی بلکه مشاور فرهنگی خارجی استخدام کنیم!!
اما سخنان پارسایی به همین جا ختم نشد و وی دست‌ آخر، ضمن تمجید از کوروش گفت: معرفی روزی به عنوان روز بزرگداشت کوروش در تقویم ملی ایران را پیگیری می‌کنیم.
در پایان سخنرانی بهرام پارسایی، سید علی نجفی نماینده آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس به نشانه اعتراض مراسم معارفه شهردار شیراز را ترک کرد.
کد مطلب : ۱۸۱۸۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما