۰
plusresetminus
مدرس آموزش پیشگیری از مواد مخدر:

آموزش پرورش بهترین بستر برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۲
عبدالحسین شبانی نژاد گفت: این طرح به منظور تقویت انگیزه دانش آموزان،ایجاد اعتماد به نفس، ارزش گزاری به زحمات و خدمات و تلاش های دانش آموزان درعرصه های مختلف آموزشی، پرورشی و ورزشی باید مورد تجلیل قرار گیرد و قدردانی از دانش آموزان نخبه در تمامی حوزه ها باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.
آموزش پرورش بهترین بستر برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است
به گزارش "حافظ نیوزعبدالحسین شبانی نژاد مشاور و کارشناس پیشگیری از اعتیاد درحاشیه طرح تشویق و تقدیر از دانش آموزان برتر بسیجی در دبیرستان استعداد های درخشان شهید دستغیب(ره) شهرستان لامرد ضمن اظهار خرسندی از برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر این آموزشگاه گفت: این طرح به منظور تقویت انگیزه دانش آموزان،ایجاد اعتماد به نفس، ارزش گزاری به زحمات و خدمات و تلاش های دانش آموزان درعرصه های مختلف آموزشی، پرورشی و ورزشی باید مورد تجلیل قرار گیرد و قدردانی از دانش آموزان نخبه در تمامی حوزه ها باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.
وی ضمن اشاره به نقش برجسته خانواده ها در تربیت فرزندان و همراهی و همدلی اولیاء و مربیان در کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس شهرستان خاطرنشان کرد: درخصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید اول آسیب را شناسایی کرد و سپس به پیشگیری از آن پرداخت که در این مهم نقش مدرسه و اولیاء باید منسجم و مستمر به کار آید.
درادامه شبانی نژاد آموزش پرورش را بهترین بستربرای پیشگیری ازآسیب های اجتماعی دانست و افزود: آموزش پرورش بستر مناسبی برای افزایش سواد اجتماعی و مهارت های زندگی به دانش آموزان است.                                                             
گفتنی است دراین مراسم که به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید ناصر غضنفری برگزار شده بود دانش آموزان برتر این پایگاه با اهداء جوایزی توسط مدیریت محترم دبیرستان استعداد های درخشان شهید دستغیب(ره) جناب آقای نامجو نسب تجلیل شدند.
 
کد مطلب : ۱۸۱۹۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما