با رفتن ایمانیه؛

از امروز دیگر هیچ بهانه‌ای وجود ندارد!

21 آبان 1396 ساعت 14:26

پیش از ظهر دیروز، دکتر محمد هادی ایمانیه از سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز تودیع و دکتر علی بهادر به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه منصوب شد.


به گزارش "حافظ نیوز پیش از ظهر دیروز، دکتر محمد هادی ایمانیه از سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز تودیع و دکتر علی بهادر به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه منصوب شد.
دیروز روزی بود که سرانجام طیف اصلاح‌طلب رادیکال و افراط‌گرای شیراز، احساس کرد تلاش شبانه‌روزی و ۴ ساله‌اش در تخریب دکتر ایمانیه که با زیرپا گذاشتن مکرر موازین اخلاقی و انسانی و اتهام‌زنی‌های بی‌مورد نیز همراه بود به بار نشسته غافل از آنکه امروز، محمد هادی ایمانیه در حالی این پست را ترک کرد که وزیر بهداشت بزرگترین حامی و تایید کننده عملکردش بود و در بین اساتید و دانشجویان این دانشگاه نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بود و اگر خود تمایل داشت، همچنان در این منصب باقی می‌ماند اما ایمانیه رفت تا اثبات کند میان تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت تفاوت‌هایی در عمل هست و اگر هزینه تداوم مسئولیت، به بهای اتهام‌زنی‌های بی مورد و زیرپا گذاشتن موازین اخلاقی باشد، عطایش را به لقایش خواهد بخشید.
اما از دیروز جریان رادیکال و افراط‌گرای شیراز و فارس دیگر دلیلی برای توجیه ناکارامدی و سومدیریت خود ندارد. از امروز دیگر ایمانیه ای در کار نیست که بتوان همه کاسه‌ها و کوزه‌ها را سر او شکست و حتی علت کم کاری برخی خالقان سلفی حقارت را تمرکز آنها برای یکدست کردن مدیران استان با جریان اصلاح‌طلب و یا تدبیر و امید دانست!
از امروز در سراسر استان فارس با مجموعه‌ای یکدست از مدیران و مسئولان اصلاح‌طلب و اعتدالگرا مواجه هستیم که هیچ مدیر غیر همسویی را در کنار خود نمی‌بینند که او را شریک ناکارامدی و سوتدبیر و کاستی‌های موجود در استان بدانند و این در واقع، شاید مهمترین و تنها حُسن رفتن ایمانیه از ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز است...


کد مطلب: 18204

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18204/امروز-دیگر-هیچ-بهانه-ای-وجود-ندارد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir