۰
plusresetminus
شهردار شیراز:

احیای بافت تاریخی شیراز از سال آینده آغاز می‌شود

تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۶
شهردار شیراز با بیان اینکه تلاش مجموعه جدید شهرداری احیای بافت تاریخی است، گفت: برنامه جدی برای احیای بافت تاریخی شیراز از سال آینده آغاز می‌شود.
احیای بافت تاریخی شیراز از سال آینده آغاز می‌شود
به گزارش "حافظ نیوزحیدر اسکندرپور شهردار شیراز در جمع یکی از محلات بافت قدیم این شهر اظهار داشت: تلاش مجموعه جدید شهرداری این است که به بافت تاریخی توجه بیشتری شود و هر چند در گذشته نیز اقداماتی انجام شده اما نگاه به آینده است و برای آینده برنامه‌ریزی می‌شود. 
وی با بیان اینکه برنامه جدی برای احیای بافت تاریخی شیراز از سال آینده آغاز می‌شود، گفت: تلاش بر این است که هویت شیراز در بافت تاریخی احیا شود چراکه هویت شیراز ویلاهای اطراف شیراز نیست بلکه بافت قدیم و تاریخی آن است. 
اسکندرپور افزود: احیای بافت تاریخی می‌تواند مردم را گرد هم جمع‌ و گردشگری را نیز تقویت کند و علاوه بر آن مشکلات خاص این مناطق نیز با کمک هیئت‌های مذهبی و کسانی که دل در گرو این مردم دارند، برطرف شود.  
شهردار شیراز با بیان اینکه باید به گونه‌ای عمل کرد که زندگی در بافت های تاریخی تسهیل شود، بیان کرد: تلاش شهرداری بر این است که ظرف 2 سال آینده این اتفاق بیفتد و نباید اجازه داد که مردم این مناطق به دلیل شرایط بد زندگی مهاجرت کنند. 
کد مطلب : ۱۸۲۴۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما