۰
plusresetminus
همراه با زائران شهر حسینی

بدون توقف و تعطیلی در خدمت زائران شهر حسینی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲
باجه‌ها و پیشخوان‌های بانک شهر در ایام اربعین حسینی تا پایان ماه صفر بدون توقف و تعطیلی در خدمت زائران شهر حسینی بودند.
بدون توقف و تعطیلی در خدمت زائران شهر حسینی
به گزارش "حافظ نیوز"، یکی از کارکنان بانک شهر مستقر در شهرنت مرز شلمچه گفت: پیشخوان‌های سیار این بانک از ابتدای آبان ماه در مرز راه‌اندازی شده است و زائران می‌توانند ارز خود را به ریال و یا ریال را به دینار تبدیل کنند. 
وی افزود: بانك شهر در راستاي سومين سال ارائه خدمات بانكي به زائران حسيني در مسير سفر به كربلا در اربعين سالار شهيدان بدون دريافت كارمزد ريال را به دينار عراق و بالعكس تبديل مي‌كند و همین خدمت سبب رفاه حال زائران اربعین حسینی شده است.
علاوه بر استقبال و پذیرایی از زائران حسینی در موکب‌های بانک شهر در مرزهای مشترک کشورمان با کشور عراق، پیشخوان‌های شهرنت و سایر دستگاه‌های خودپرداز بانک شهر که از ابتدای آبان ماه در نقاط مرزی مستقر شده‌اند با استقبال زائران از خدمات دستگاه‌های مستقر در پیشخوا‌ن‌ها مواجه شدند به همین دلیل خدمات رسانی این بانک تا پایان ماه صفر به هموطنان ادامه خواهد داشت.
به گفته یکی از کارکنان کنسولگرای کشورمان در کشور عراق، هرچند بانک شهر از جمله بانک‌هایی بود که در گیر و دار بروکراسی‌های اداری موفق به اخذ مجوز از بانک مرکزی کشور عراق برای ارائه خدمات در آن کشور نشد اما برای ارائه خدمات در مرزهای مشترک کشورمان با کشور عراق سنگ تمام گذاشت تا در ثواب زیارت زائران سهمی هرچند اندک داشته باشد. 
اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری مسابقات عکاسی، تهیه و توزیع بروشور راهنمای زائران و نقشه مسیر نجف تا کربلا و غیره از دیگر اقدامات ارزنده‌ای بود که بانک شهر برای تسهیل زیارت زوار اربعین حسینی انجام داد.
کد مطلب : ۱۸۲۷۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما