۰
plusresetminus
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس:

فارس مستعدترین استان برای برگزاری نمایشگاه گردشگری است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۸
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: فارس مستعدترین استان برای برگزاری نمایشگاه گردشگری است.
فارس مستعدترین استان برای برگزاری نمایشگاه گردشگری است
به گزارش "حافظ نیوزسید محمد موسوی اظهار داشت: به اعتقاد من، فارس تنها استانی که قادر است نمایشگاه گردشگری را به معنای واقعی برگزار کند.
وی با اشاره به اینکه استان ما در تمام ابعاد گردشگری دارای موضوع و محتواست که در کمتر استانی یک‌جا جمع شده است، افزود: از تنوع قومیتی گرفته تا آثار تاریخی و طبیعی و مذهبی، تنوعی همچون فارس وجود ندارد.
موسوی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کنم با وجود وقفه‌ای که چند سالی است در برگزاری این نمایشگاه ایجاد شده، با استقبال خوبی مواجه شویم، بیان کرد: ظرف 2 ماه تصمیم به برگزاری این نمایشگاه گرفته شد و به صورت بین برنامه‌ای با اختصاص 2 سالن این نمایشگاه در تقویم نمایشگاه‌های فارس گنجانده شده است.
وی تصریح کرد: با هماهنگی‌هایی که با استانداری و سایر ادارات شد، پیش‌بینی می‌کنیم نمایشگاه گردشگری در شمار نمایشگاه‌های برتر 6 ماهه دوم سال ما قرار بگیرد.
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس به نمایشگاه رویدادهای صنعت نمایشگاهی اشاره کرد و گفت: در همین تاریخ و همزمان با نمایشگاه گردشگری، یک نمایشگاه راجع به رویدادهای صنایع نمایشگاهی کشور نیز برگزار می‌شود که از نظر محتوایی به‌نوعی با نمایشگاه گردشگری مرتبط است.
کد مطلب : ۱۸۳۰۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما