۰
plusresetminus

کارگاه آموزشی تاثیر بازی های رایانه ای بر پرخاشگری نوجوانان

تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۴
کارگاه آموزش توانمند سازی دانش آموزان در رابطه با تاثیرات ومضرات بازی های رایانه ای در نوجوانان مدارس بخش چاهورز شهرستان لامرد برگزارگردید.
کارگاه آموزشی تاثیر بازی های رایانه ای بر پرخاشگری نوجوانان
به گزارش "حافظ نیوزکارگاه آموزش توانمند سازی دانش آموزان در رابطه با تاثیرات ومضرات بازی های رایانه ای در نوجوانان مدارس بخش چاهورز شهرستان لامرد برگزارگردید.
عبدالحسین شبانی نژاد کارشناس پیشگیری و مشاورآسیب شناسی اجتماعی در حاشیه این کارگاه در دبیرستان دوره اول حاج سید احمد خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار "حافظ نیوز" با اشاره به این که بازی های رایانه ای دنیای از هیجان به دانش آموزان نوجوان ارزانی می دارد تصریح کرد: زمانی که نوجوانان بازی های کامپیوتری خشن را اجرا می کنند در خود این تمایل را می یابند که این رفتارهای خشن را در زندگی و محیط اطراف خود نیز انجام دهند و آنچه را که می بینند در واقعیت پیاده کنند و دانش آموزانی که بدون بازی های کامپیوتری بازی می کنند اثری از خشونت در رفتارشان دیده نمی شود.
وی عنوان کرد: بازی های رایانه ای می تواند عامل موثری در خشونت نوجوانان باشد و سپس آن را به زندگی واقعی خود انتقال دهد بازی های که دارای جنبه های منفی می باشد و پیامد های منفی آن باعث ترک مدرسه،خانواده،افت تحصیلی و اختلالات رابطه ای و همچنین پرخاشگری شود.
مشاور آسیب شناسی اجتماعی در رابطه با آغاز بازی های رایانه ای بر روان دانش آموزان اظهار داشت: آسیب های اخلاقی و از بین رفتن رابطه فکری و عاطفی فرزندان و والدین از دیگر آسیب های بازی های رایانه ای دانست و افزود: دانش آموزان امروزی از اوایل زندگی در کنار دستگاه های رایانه ای و تلویزیون بزرگ می شوند که تماس بیش ازحد با بازی های رایانه ای موجب اعتیاد آن ها می شود.
کد مطلب : ۱۸۳۰۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما